Gå til innhold

Sopranos eller Mad men?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem er best? har begge på dvdboks, men klarer ikke bestemme meg for hvem jeg skal velge..

Anonym poster: af17b2cda5c012d462acfaeb45932851

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopranos!!!

Skrevet

Begge må sees. De er helt forskjellige. Sopranos har handling som du kan tenke deg faktisk skjer. Mad Men kan du tenke deg skjedde før. Bra serier begge to.

Skrevet

Begge to!

Hadde kanskje begynt med Sopranos, siden det er en god stund til neste sesong Mad Men blir å få tak i .

Skrevet

Enig med de to over her som sier begge to! :) Jeg er veldig glad i begge seriene og de er vidt forskjellige. Mange har sagt til meg at de synes Mad Men er litt treigt i begynnelsen, men gi det noen episoder - det er knallbra!

Er for øvrig veldig enig med På'an igjen; se Sopranos først siden det er ferdig, deretter Mad Men.

Skrevet

Da går jeg for sopranos :) pleier hver episode å slutte spennende, så du bare mååå se neste, heller er det mer enkelstående handlinger...

HI

Anonym poster: af17b2cda5c012d462acfaeb45932851

Skrevet

Sopranos er min favoritt :) :) Gled deg!

Skrevet

Ikke enkeltstående handlinger i Sopranos. Det ble mange sene netter og lite søvn på meg en periode..hehe Måtte se bare eeen episode til. Så var klokken fort blitt 03 på natten ;)

Skrevet

Ikke enkeltstående handlinger i Sopranos. Det ble mange sene netter og lite søvn på meg en periode..hehe Måtte se bare eeen episode til. Så var klokken fort blitt 03 på natten wink.png

Haha, samme her!

Så gjerne en sesong på tre kvelder :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...