Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 igjen.. beklager altså, men har ingen andre steder å spørre.. henvisning til psykiatrien ble sendt i oktober, jeg prøvde å ringe for å purre på de i desember uten å få svar på noen av nr, hun på servicekontoret i kommunen sendte mail til sjefen der for å be de ringe meg, jeg hørte ingenting, var innom der personlig i dag, og de satt alle i møte.. hun som satt i skranken skrev lapp med mitt navn, fødselsnr og tlfnr og skulle be de ringe meg når møtet var ferdig.. hørte ingenting.. hva mer kan jeg gjøre nå da? jeg var klar for å få hjelp før jul, men seriøst, nå gir jeg snart opp.. er ikke suicidal eller noe, men gir opp i den forstand at jeg ikke vil gå i terapi hvis det skal bli såå vanskelig å få noen der til å ta meg alvorlig.. bør jeg prøve et annet sted? Anonym poster: d0f4dbb3fda16c7663e33d510f1ef7e8
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Jeg opplevde noe traumatisk for noen år siden. Drapstrusler o.l. Kontaktet lege og sånn for krisehjelp. Ble henvist men hørte aldri noe, ringte selv for å spørre. De svarte de skulle ringe tilbake, men hørte aldri noe. Endte med at jeg gikk til en privat psykolog for å få hjelp, noenganger har man ikke tid å vente. Jeg ventet i noen mnd, før jeg gikk privat. Har den dag i dag aldri hørt noe fra krisehjelpen som skulle kontakte meg. Anonym poster: 1904ed5991cc4d3f6462bb10b8018e1d
Bustetroll Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Uff da.. Purr på videre. Det er slik i helsenorge, man må fikse alt selv!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 anonym#2 flott at du fikk ordnet med det på egenhånd! AiliVeronica: ja, jeg må vel kanskje bare fortsette med det.. det er så frustrerende at de ikke tar kontakt, så jeg kjenner jo at lysten på å åpne meg for og dele av meg til de som er der, frister fint lite.. Anonym poster: d0f4dbb3fda16c7663e33d510f1ef7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå