Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Tittelen er kanskje ikke helt korrekt, men jeg føler det ihvertfall på denne måten. Vi er 9 stykker, og treffes til lunsj omkring annenhver uke. Hver gang er det akkurat som om det er en konkurranse. Hvem lager best og sunnest (dvs fra bunnen) mat. Alt fra hjemmelagde supper til salater og kaker. Er dette vanlig? Kjenner at jeg er litt lei av dette matpresset, det er jo ikke derfor vi treffes. Anonym poster: de42faccb19a7ec93a17a4702835f6a7
optimist77 Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Vi har rundstjålet med pålegg og gjerne en kake. Thats it! Er jo ikke derfor treffes pga maten...Vi ble enige om at vi gjør det enkelt. Har noen lyst til å lage noe annet innimellom, så er det greit, men det skaper ikke press og forventninger hos oss andre.
optimist77 Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Rundstykker....hehe.. Stavekontrollen ville noe annet )))
silje1989 Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Vi har rundstjålet med pålegg og gjerne en kake. Thats it! Er jo ikke derfor treffes pga maten...Vi ble enige om at vi gjør det enkelt. Har noen lyst til å lage noe annet innimellom, så er det greit, men det skaper ikke press og forventninger hos oss andre. Hahaha, måtte lese den setningen flere ganger. Trudde dere hadde vært hos noen og rundstjålet pålegg
Iiiiik Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Du har jo tre valg da 1. Droppe barselgruppa 2. Være med på "karusellen" 3. Lage noe du synes er passe ambisiøst og bryte mønsteret med konkurranse. Sannsynligvis har flere tenkt som deg og synes det er deilig med enkel servering, da blir det enklere for dem også.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Hvis jeg skulle hatt folk på mat, ville det vært en selvfølge å servere mat laget fra bunnen. Ikke pga. press eller konkurranse, men fordi det er slik jeg lager mat. Supper og salater laget fra bunnen høres ikke akkurat ekstremt ut, det er da helt vanlig enkel mat? Du lager så klart noe du synes passer til anledningen, når det blir din tur. Anonym poster: ffe49f6549d5134e074f620e410e7e15
Gjest Kira Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Jeg ville lagd noe jeg synes var godt, uavhengig av hva de andre har gjort tidligere. Ofte blir det jo uansett slik at man ikke får sittet stille rundt bordet og kost seg med maten. Ihvertfall ikke over lengre tid, så kan ikke forstå at mat skal ha så mye å si på et barseltreff.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 sånn følte jeg det var litt i min gruppe også, men jeg er så rævva på å lage mat, så standarden ble senket veldig når det var min tur.. ferdig pizzabunn, men tacokjøttdeig, ost og sånne nachos greier på, funka veldig greit.. enkelt og ikke så himla fancy. de spiste godt ja Anonym poster: 6b57b40bdaf6ff078969079494916848
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Hehe, jeg ville laget noe stikk motsatt bare for å protestere og få ting litt ned på jorden. Pølse i lompe (ok, kanskje kyllingpølse da), grandiosa eller noe slikt. Konkurranse er ikke mer enn hva man gjør det til! Anonym poster: ea39e9c804fb72f5890f50c95314259a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå