Gå til innhold

hvilken kaffe synes du er den BESTE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det stort sett i ali og friele også hender det seg jeg lager meg en kaffe mocca:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert feil skrivemåter, men choccoshino (mer som kakao men...) og cafe latte m/ caramell fra doce gusto.

Jeg liker ikke vanlig kaffe, bare jålekaffe :-D

Skrevet

Garantert feil skrivemåter, men choccoshino (mer som kakao men...) og cafe latte m/ caramell fra doce gusto.

Jeg liker ikke vanlig kaffe, bare jålekaffe :-D

men jålekaffe ER godt:-)

Skrevet

favoritt kaffe.. hmmm.. må bare bli... kakao!!! hehe.. liker ikke kaffe, aldri gjort det... bruker å si at jeg skal begynne å drikke det når jeg blir voksen...

Gjest Skofantomet
Skrevet

En sterk espresso med masse sukker. Synd de ikke lager de like god i Norge som i andre land.

Skrevet

jålekaffe er IKKE godt :)

Kaffen skal være svart, og bare svart.

Av merker så liker jeg ihvertfall ali, friele, evergood. Gul coop er ikke drikkenes ;)

Skrevet

Fått ny nå, etter at vi skaffet oss en Tassimo T40 før jul. Tar litt karamellsaus eller sjokoladesaus som man egentlig skal ha på isen i bånn av koppen, også lager jeg Latte Machiato oppi. Da blir det Boston Latte eller micca.

Gjest Morn du
Skrevet

Kjeldsberg kaffen liker jeg godt :). Som regel svart og sterk!

Skrevet

Blå java eller Malabar til presskanne, italienskbrent til espresso. Lavazza rød av "butikk"-espresso.

Sirup, sjokolade, melk og annen styggedom har ikke noe i god kaffe å gjøre.

Skrevet

liker evergood best så kommer friele på en god nr 2. drikker også en del latte med brunt sukker i, laget med dolce gusto:)

Skrevet (endret)

Kaffe latte er den beste kaffedrikken jeg får, men her hjemme har jeg ikke utstyr til å lage en ordentlig :( Så da går det i presskannekaffe (for tiden en som heter Kenya aa).

Endret av Dataverket
Skrevet

Den aller beste kaffen består av 1/3 kopp med kaffe, (ikke så kresen på hvilken) 2/3 kopp med melk, en after eight og en skje med oboy:) Dette kaller jeg kaffe!!

Anonym poster: a1da2661f8159fdda9cdf71b91c88f48

Skrevet

Tim Wendelboe.. Men den drikker jeg ikke daglig. Daglig er det Friele.

Skrevet

Mørkbrent kaffe. F.eks den svarte til Friele eller den mørkbrente Coop kaffen.

Anonym poster: 308e5c29294b0a9f1cf3d0d3ee9d4f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...