Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Har bodd i en bitteliten 2 roms kjeller leilighet med min mann , datter og hund. Oppdaget fukt på prinsessas rom så vi måtte flytte vår seng inn i stua slik at hun kunne overta vårt gamle soverom. Det er ikke noe vindu på dette rommet bare et gardin inn til stua som tydeligvis er godkjent "rømningsvei". Søvnen hennes og vår er blitt redusert kraftig grunnet soveplassene. Og jeg føler meg trøtt og tom i hodet konstant. Er nå 5 Mnd på vei gravid og vi har endelig funnet en større leilighet med 2 soverom og vindu på begge. Poenget mitt er at huseieren sa at vist vi fant en som kunne flytte inn så trengte vi ikke bo her ut oppsigelses tiden. Vi overtar den andre leiligheten i neste uke så vi var igrunnen glade da en kompis av min mann kunne flytte inn samme uke. Så trengte vi bare betale for halve Mnd i den gamle leiligheten. Inntekten vår er ganske stram så halv husleie er greit siden vi itillegg skal betale for den nye leiligheten. Men nå har kona til huseieren sagt at kompisen til mannen min vil de ikke ha inn. Grun en: at kona likte ikke en kompiss til kompisen ?! Denne kompisen til kompisen er ikke noe nær venn av han engang. Han bor 5 timer unda. Så nå må vi vel betale pga de ikke liker en bekjent av kompisen til mannen min. Vet ikke hva jeg ville med dette innlegget . Få ut litt aggresjon kanskje:/ Anonym poster: b4e60d182826aada900983f4aca5fd90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå