Gå til innhold

noen som har gått til jordmor i rælingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått til jordmor i rælingen? Skal snart på andre kontroll og legen min ønsker at jeg skal ta det hos jordmor. Noen som har gått til jordmor i rælingen her som har vært fornøyd, ikke fornøyd? Hva får jeg hos jordmor som jeg ikke gjør hos legen min? Liker legen min så godt, og kunne godt tatt alle kontroller der.

Anonym poster: 0d6784fee021891ae1e3e68354b081b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonym poster: 99c3a434931ca0a619d7aa49ed977e46

Skrevet

Jeg går til hun på Fjerdingby, superfornøyd. Har inntrykk av at begge jordmødrene i Rælingen er dyktige.

Skrevet

Tror det er på Fjerdingby jeg hører til. Innflytter så har ikke orientert meg helt. Er det lang ventetid på time? Jeg flytter den uka jeg skal ha timen, og er litt redd for at de ikke vil sette meg opp på time før jeg har flyttet

Skrevet

De bruker å være veldig fleksible, så kan ikke skjønne at det skal være et problem. For å svare på hva du får hos jordmor kontra legen, er bedre tid til spørsmål og greit å gå til en med erfaring med fødsler. Gikk kun til legen sist, for da bodde jeg i Oslo og visste ikke når eller hvor jeg skulle flytte, bare at det ble ut av byen og før fødsel ;)

Skrevet

Ok. takk for svar :-) Får bestille meg en time da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...