Gå til innhold

Blir forbanna på sjefen, ba om og slippe visse arbeidsoppgaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

en uke fremover pga at jeg nettopp er kommet tilbake etter en sykemelding, hva er det han gjør? Joda setter meg på ganske tunge arbeidsoppgaver. Vet ikke om jeg skal le eller gråte, men tenkte og ta en telefon til legen og be om gradert sykemelding om han ikke kan ta hensyn, f.eks at jeg bare kan jobbe 2 timer pr dag. Legen vil uten noen som helst tvil gi meg dette da jeg fikk streng beskjed om og si ifra at jeg måtte få det lettere i starten.

Anonym poster: 2d58ba490f8c0d99540bd51316fa814a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge arbeidsmiljøloven har du krav på tilretteleggingpå arbeidsplassen under graviditeten. Snakk med sjefen din, alternativt med tillitsvalgt eller verneombud. Lykke til :-)

Skrevet

Stakkars

Anonym poster: fa16c849bf86428fce9d3360158743b5

Skrevet

I følge arbeidsmiljøloven har du krav på tilretteleggingpå arbeidsplassen under graviditeten. Snakk med sjefen din, alternativt med tillitsvalgt eller verneombud. Lykke til :-)

Hvor leser du at hun er gravid?

Anonym poster: 98636ae33df668263ae1bf3df6348cba

Skrevet

Jeg er ikke gravid, men har slitt med en prolaps i ryggen, da hjelper det ikke og kjøre på så jeg får kollaps igjen:(

Anonym poster: bfc909e73e8c54c1d41e625524af0dee

Skrevet

Du får ikke prolaps av anstrenge deg. En prolaps kommer gradvis og kan like godt komme gjennom mens du sover som når du lemper stein.

Anonym poster: ec0c01f2f89e9e89fa5c9d5aa01b331b

Skrevet

Du får ikke prolaps av anstrenge deg. En prolaps kommer gradvis og kan like godt komme gjennom mens du sover som når du lemper stein.

? Hun sa hun var redd for kollaps. Det er nok ganske tungt å jobbe med en smertefull eksisterende prolaps.

Anonym poster: 73c2d0bba39deca570dbe286d5c267dd

Skrevet

herlighet for en sutre gjeng. Folk tåler jo ingenting lengre, er bare syting og jeg vil ha sykemelding så jeg kan gjøre minst mulig buhu, stakkars deg.

late nordmenn.

Anonym poster: ed724ac1911c6e7527f566bab5132ab8

Skrevet

Prolapsen er jo der, da er ikke tunge løft gunstig.

Og hvertfall ikke i en stressende arbeidsdag.

Jeg løfter Max to bæreposer i slengen, jeg fikk prolaps i februar.

Stå på og krev tilrettelegging :)

Skrevet

herlighet for en sutre gjeng. Folk tåler jo ingenting lengre, er bare syting og jeg vil ha sykemelding så jeg kan gjøre minst mulig buhu, stakkars deg.

late nordmenn.

Håper du våkner opp i et smertehelvete en dag.....

Skrevet

Er dere helt dust? Har hun prolaps i ryggen må hun ta det litt med ro! Ikke legge seg ned og vente, men ikke løfte tungt og gjøre ting som er tungt for ryggen!

Sutring? Vil du gå rundt med store smerter i ryggen? (den var til deg som snakte om late nordmenn. Heldig du som tydligvis ikke vet hvordan det er å ha vondt i ryggen)

Ikke HI.

Anonym poster: 3729ba9e864b3683e016fa82144df7da

Skrevet

late nordmenn.

Er du utenlandsk du kanskje? Hvorfor sier du sånn?
Skrevet

Hvor leser du at hun er gravid?

Anonym poster: 98636ae33df668263ae1bf3df6348cba

Godt poeng! Det står faktisk ingenting om graviditet i innlegget. Jeg tok høyde for at det dreide seg om graviditet :-) Vel, gravid eller ikke. Arbeidsgiver skal tilrettelegge for de ansatte jfr. Arbeidsmiljølovens § 4-2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...