Lillegull2008&2010 Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Jeg er veldig tørr i ansiktet, det flasser i T sonen faktisk... også blir jeg 30 år om en mnd, så kunne tenkt meg en krem som gjør at jeg forblir i 20 årene, sånn hudmessig sett... hehe.... Neida, men jeg har aldri brukt kremer, så jeg er helt blank men nå er jeg veldig tørr og trenger en krem. Tips??
petite fleur Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Jeg liker Vichy oligo, den får du kjøpt på apoteket. Finnes flere forskjellige, spør de på apoteket.
Lillegull2008&2010 Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2013 Mannen er i utlandet og har sendt han avgårde på taxfree for å kjøpe en eksklusiv krem til meg men skal spare tipsene i tilfelle den ikke er bra
Poteto Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Eg bruker denne serien her for ekstra tørr hud http://www.clinique.com/products/1574/3_step/Step_3_Moisturize/index.tmpl Der kan du og finne ut kva krem som passer deg er en test der inne
what a drittkjerring Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Dermalogica! Ingen over, ingen ved siden. Drøy i pris da..men den er virkelig god. Jeg har supertørr hud og flasser mye, sommer som vinter. Denne "roer" huden og fukter godt. Husker ikke akkurat navnet..men Dermalogica dry ettellerannet i hvertfall:)
soleia Skrevet 8. januar 2013 #6 Skrevet 8. januar 2013 Eg likar Kremfresh sine produkt, som er "reine" produkt med lite konserveringsmiddel (lokalproduserte og vert produert etter etterspørsel) og med naturlege ingrediensar. www.kremfresh.com Desverre er dei ganske dyre, men funkar! Eg brukar nattbalsam og dagkrem til mi tørre hud. Forhandlarane er flinke til å gje råd om kva som passar din hudtype.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå