Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Denne månden bestemte jeg meg for å fortelle mannen når jeg hadde eggløsning. Vi begynner å nærme oss ett år med prøving, så denne månden ville jeg holde han oppdatert slik at vi kunne være ekstra "ivrige". Vi har begge to ligget syke med infuensa, da eggløsningen nærmet seg. Derfor ble det denne månden lite romantikk, mer sex for å "formere seg". Vi snakker null forspill, kun rett på sak for å bli ferdig med det;) uff. Uansett, på dag 5 med forplantingssex fikk mannen rett og slett ereksjonsproblemer. han fikk den ikke ordentlig stiv.. Har aldri opplevd lignende. han sa han ble så stresset av å skulle formere seg, så det gikk rett og slett ikke...stakkars mann, han ble ikke mindre stresset av det;) noen som har opplevde lignende, eller har en morsom historie knyttet til dette problemet? tror jeg skal holde eggløsningen for meg selv neste mnd;) Anonym poster: 03fcda3cf08c6ca9dd965a870a1f9516
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Regner med du mener prestasjonsangst, siden dere antagelig ikke skal presentere noe? Jeg pleier også å informere mannen om at nå må han stå på ekstra noen dager! Han blir ikke stresset av det da, men det blir ikke alltid like romatisk nei... Anonym poster: ee89ec7f751fe1a39bb6753418373633
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 har ikke opplevd dette, for jeg blir lett gravid... kan ikke kalle det for prøving engang.. men jeg skjønner godt at han fikk problemer.. farken, blir ikke vi våt, er det ei flaske glidemiddel så er jo vi klar... men er verre med menn.. tror det er best å ikke dele EL med han, bare la han tro at du bare e syyykt kåt og har lyst på flere ganger om dagen hver dag litt ego boost til mannen d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå