alenemamma_ Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Jeg har hatt uregelmessig mens siden jeg fikk mitt første barn for 5 år siden, og fikk satt inn hormonspiral for å prøve å regulere den i 2009. Mens har fremdeles vert uregelmessig, og gjerne 2-3 ganger i mnd. I fjor høst gikk jeg en liten periode på provera for å se om dette kunne hjelpe. Mens har siden oktober komt rundt den 20. 19 desember tok jeg en graviditetstest, da energinivået stupte og jeg helst ville sove hele dagen. Den var negativ, så jeg slo fra meg tanken. Men nå er jeg usikker på om jeg faktisk kan ver gravid, da jeg har murringer nederst i magen, vonter i korsryggen/bekken, samt en lett følelse av kvalme. I tillegg må jeg ofte på do, også om natten. Hjelp?!
MammantilNurket Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Så vidt jeg vet ligger sjansen for å bli gravid med hormonspiral på rundt 0,2%, så sjansen for graviditet er marginal. Det vil si at 1 kvinne av 500 som bruker spiral blir gravid. Kjøp en graviditetstest på apoteket og/eller ta kontakt med din fastlege/gynekolog. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå