Gå til innhold

Bodyer som ikke gir skikkelig utrigning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange bodyer er så stramme ved halsåpningen at jeg sliter med å få de over hodet og med bodyer med knovoluttåpning sliter jeg med at halsåpningen er så stort at det blir åpent langt ned til brystkassa. Finnes det noen bodyer med god kneppeløsning sånn at man kan kneppe opp god plass til hodet for å å kneppe igjen og slippe utrigning?

Anonym poster: a48694bd8aa35e45046b202a40426030

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere bodyer har knapper på siden oppå skulderen. Men tips: kjøp større str i omslagsbody. De blir strammere i halsen da. :)

Anonym poster: 3bd710c46e72d41b4d7e33830d596ce1

Skrevet

Petit bateau har kjempefine bodyer med knapper. Name it også

Anonym poster: 6035aeae1239c0958f2987e8982cc65a

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Synes H&M sine er fine. Lett å få over hodet og knapp på den ene skuldra så blir ikke utringet. Cubus sine er litt utringet, men synes de funker bra. Kappahl sine er veldig trange og de kjøper jeg ikke.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Name it sine er supre, de elastiske, holder i en evighet også :)

Skrevet

Petit Bateau er gode på bodyer ja.

Anonym poster: c5a2cedd3f25208355274be6b0452025

Skrevet

Har faktisk en body fra lindex som har slik konvoluttåpning med knepping på begge sidene av hodet. Veldig kjekk.

Gjest sug lut
Skrevet

Trodde du snakka om body til deg, og fikk plagsomt åttitallsflashback til nær-døden-opplevelser med body. Noengang prøvd å gå på trangt off. toalett med body som skal kneppes tre trange knapper midt under Laura?

Skrevet
Trodde du snakka om body til deg, og fikk plagsomt åttitallsflashback til nær-døden-opplevelser med body. Noengang prøvd å gå på trangt off. toalett med body som skal kneppes tre trange knapper midt under Laura?
OMG nå fikk jeg ett flaut flashback til mine ganske purunge dager i en slik body som jeg lånte av storesøstra mi, hun er eldre enn meg så den var forstor!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...