Gå til innhold

Hva er det jeg har gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, jeg har kjøpt meg løpesko i goretex med grov såle, nå er det ingen unnskyldning lengre.... "for glatt" "for vått" "for kaldt" er bare å drite i!

Nå skal det jogges! ribbefettet fra mange år tilbake skal bort!

jaiks! angrer allerede, kunne kjøpt meg noen lekre pumps til vinterfesten på jobb i stede.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

ville kjøpt meg trimsykkel hvis vi hadde plass.

Da kunne jeg sett buffy og syklet samtidig.

Tror jeg måtte fått nerden til å rigge tven slik at den ikke funket hvis jeg ikke syklet. Det ville virket positivt på to måter tvunget meg til å trimme samtidig som jeg minsket tv tiden.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

He he, sånne gode ideer svir alltid litt i etterkant :P

Første steg er tatt, gratulerer og lykke til :)

Skrevet
He he, sånne gode ideer svir alltid litt i etterkant :P Første steg er tatt, gratulerer og lykke til :)

Var faktisk på joggetur i går, men gamle slitte joggesko funket dårlig på snø, ble kun 2,3 km.

Glatte og dårlig demping var årsaken til at det ikke ble en lengre tur, glad for at det ikke var kondisen som tok knekken på meg ;)

Skrevet

Trippel americano og vips 5,2 km på 38 min (tiden skal ned) tilbakelagt i lysløypa (ikke nok snø til skispor)

Melkesyre på topp, puls på topp, magesyre pga høyt koffeininntak på topp, rødsprengt tryne - check! Kondis - så der....

Men godt fornøyd med første treningsøkt på 4mnd

Gjest sug lut
Skrevet

ville kjøpt meg trimsykkel hvis vi hadde plass.

Da kunne jeg sett buffy og syklet samtidig.

Tror jeg måtte fått nerden til å rigge tven slik at den ikke funket hvis jeg ikke syklet. Det ville virket positivt på to måter tvunget meg til å trimme samtidig som jeg minsket tv tiden.

Det er en helt fantastisk ide!!!! Jeg har sykkel, den har vært tørkestativ hele høsten... men nå skal den sykles på, tror det er dobbeltepisode NCIS i kveld :D
Skrevet

Jeg ønsker meg trimsykkel jeg også? Og jeg vet at den ville blitt brukt for jeg elsker å sykle og sykler masse fra snøen forsvinner til snøen er tilbake igjen.

Lykke til med løpinga. Eneste måten å få ting gjort er å tvinge seg selv

Skrevet

Jeg var ute å " kom i gang" i år. Rask gange og jogg på sletter og bare partier. Slepte med 8 åringen heh. Det var en unnskyldning for å ikke dra den helt ut.

Har gratis " helsestudio" i kjelleren på jobb, dit skal jeg til onsdag eller torsdag.

Skal bli godt å bli i litt bedre form :)

Men ikke si det til noen, jeg orker ikke annonsere bikinisesongen 2013, den kan være en overraskelse

Gjest sug lut
Skrevet

Fytti griserompa, nå har jeg tråkka sykkel i tjuesju minutter (det er det min sykkel har bestemt seg for at er en treningsøkt) og hata hvert jævla minutt. Svett som juling og med hodet fullt av brøker (hvor mye er gjort og hvor mye er igjen). 15/27 er en teit brøk, for eksempel, men likevel mer oppmuntrende enn 5/9 selv om begge sier at litt over halvparten av tida har gått. Blæ. Selv ikke NCIS hjalp på hatet. Men hurra, nå er det gjort - første trening siden gud veit når.

At jeg skal i bikini igjen noensinne er likevel tvilsomt, bare så det er sagt.

Skrevet

Ønsker meg en heldekkende bikini som gir fin sommerfarge på huden og kan brukes ved bading uten at jeg ser ut som en strandet hval med en saccosekk rundt livet :/

Om jeg er klar til bikinisesongen tviler jeg på, mine joggeturer pleier å være litt sånn skippertak annenhver måned :P

Skrevet

Har jeg fortalt at jeg har begynt å gå til jobb? Og jeg er overbevist om at det er løsningen på de fleste av mine utfordringer :D 20 min rask gange i frisk luft hver dag må være bedre enn høyt blodtrykk i 30 min bilkø - hjelper garantert for mangt og meget! Bikini er dog uaktuelt... Men hei, jeg har nesten ny badedrakt, med matchende skjørt som skjuler hengerumpe. Så jeg er plutselig klar for sesong! Bring on the sun...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Bikinisesong for folket, synes jeg - det trenger da vel ikke å være fett-, strekkmerke- og hengefritt for at man skal kunne ta i bruk bikini. Australiavarmen lot meg innvie bikinisesongen tidlig i år, og bikinisesong skal jeg ha frem til den dagen jeg dør, uavhengig av om det med tiden utvikler seg til å bli et mindre pent syn. Egen nytelse (det vil si sol mot en lettkledd kropp) er viktigere enn andres utsikt.

Gjest sug lut
Skrevet

Bikinisesong for folket, synes jeg - det trenger da vel ikke å være fett-, strekkmerke- og hengefritt for at man skal kunne ta i bruk bikini. Australiavarmen lot meg innvie bikinisesongen tidlig i år, og bikinisesong skal jeg ha frem til den dagen jeg dør, uavhengig av om det med tiden utvikler seg til å bli et mindre pent syn. Egen nytelse (det vil si sol mot en lettkledd kropp) er viktigere enn andres utsikt.

Er jo i prinsippet enig med deg. Og går jo i bikini hvert år, men skulle så gjerne gjort det uten å føle meg som en hval. Vet ikke om du leser Pondus, men i så fall - sier Elze deg noe?
Gjest Siklerotte
Skrevet

Er jo i prinsippet enig med deg. Og går jo i bikini hvert år, men skulle så gjerne gjort det uten å føle meg som en hval. Vet ikke om du leser Pondus, men i så fall - sier Elze deg noe?

Er ingen stor tegneserieleser, så nei - annet enn at jeg har lest en stripe hvor hun og en venninne går i nettoen på byen, tror jeg. Men klart - å føle seg vel betyr mye, men spørsmålet er jo om man er villig til å ofre det man må for å komme dit. Jeg ser ikke for meg at jeg er det om tretti år, og da er det jo egentlig en helt grei pris å betale å føle seg som en hval men samtidig gå i bikini, fordi det gir annen livsnytelse (som jeg faktisk gleder meg til). Så lenge man er frisk og alt det der, og klarer å tråkke litt på sykkel og gå hit og dit.

Skrevet

Hi, hi, du går jo i grønn bikini med rosa stropper hele året (untatt desember) Luten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...