Gå til innhold

venninnen min mener det er noe galt om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min får meldinger der damer spørr "sover du eller er du med .....(meg)?"

Hva mener dere?

Anonym poster: aa5f91cb9582ff949759768aab6c96fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mener jeg også. Hvorfor skal mannen din få slike mld? Jeg hadde ikke blitt glad

Anonym poster: f59f27b9cd1a27deb57dc58d48305a1d

Skrevet

Jeg hadde hvertfall reagert..

Anonym poster: 302ba445be1c710dba6d92f9498c8418

Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke likt det.

Anonym poster: 3c44595be0f831eab9bff4c5e1792d64

Skrevet

Har du snoket på mobilen hans? :P nei, da hadde jeg begynt å stusse litt på hva han drev på med..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Slikt ville nok jeg sett som et "varsku her".. Siden det var slik melding jeg kom over først av de samboeren og eksen utvekslet, rett etter kom jeg over melding sendt korttid etter den, hvor det sto "savner deg også, må snart snakke sammen"...

Skrevet

Jeg hadde forlangt et svar på hva i H***** det skulle bety!

Skrevet

Men hi, mener ikke du det er noe galt? Bare venninnen din og...alle andre her?

Skrevet

Den hadde ikke mannen min greid å forklare bort!!

Anonym poster: f8c402dfbad659afd3c4ecdd0dbd4a17

Skrevet

Er dere ca 20 år? Vet det var vanlig da vi var yngre. Det er et umodent tegn, ikke noe verre enn det.

Er vel bare et tegn på at venninnen din har vokst fra dette, mens du enda ikke har gjort det. Ikke noe negativt egentlig.

Du kommer til å endre mange meninger dine før du er 30. Det kommer av erfaringen man tar med seg gjennom hverdagen ;)

Anonym poster: b8d37895817ddf64cc963b7ee780ac75

Skrevet

Akkurat det, hadde jeg spurt mannen min om!

Ingen god følelse på den...!

Skrevet

Neida, jeg vet ikke helt selv hva jeg tror. Jeg vil ikke at det skal være noe galt. Mannen svarte heller ikke på den meldingen fra hennes. (Mulig han har slettet den men).

Anonym poster: aa5f91cb9582ff949759768aab6c96fb

Skrevet

Med mindre dere skal gifte dere, og meldingen er fra forloveren din som skal planlegge utdrikkningslag, så er det IKKE greit!

Skrevet

Jeg hadde nok stusset, og spurt hva det betyr, men kan jo være at dama er tjukk i huet og at mannen din ikke har gjort noe galt eller ønsker denne slags kommunikasjon med dama...

Det finnes dessverre mange smågale folk der ute, og kanskje hun tenker at hvis hun kan skape en splid mellom dere kan hun stå som en trøstende favn når det går galt????

Som sagt, hadde spurt og ønsket en forklaring, men gitt ham "the benefit of the doubt" inntil motsatt er bevist....

Anonym poster: b9ba754795f10aa18b7ffad12e7b8afb

Skrevet

Jeg hadde først tenkt at liker ikke denne jenten meg? Eller om hun tror ikke hun kan besøke/være med kjæresten min når han er med meg.

Men her har han mange jentevenner og jeg flere guttevenner da

Anonym poster: 1556013a17cb005c1f9a1c0b94cec668

Skrevet

Da bestevennen min, vi snakker helt siden barndommen, fikk seg ny dame, så måtte vi treffes/snakkes mer eller mindre i smug.

Jeg måtte sende denne type meldinger til han. Hun ble nemlig helt gal hvis hun fikk nyss i at han hadde snakket med meg. Beskyldte oss for det ene og det andre. Greien var jo at vi hadde kjent hverandre siden vi var knøttsmå for våre foreldre var bestevenner.

Heldigvis gjorde han det slutt med henne etter kort tid.

Da jeg traff min samboer så halvskjulte han først jentevennene sine. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor han gjorde det. Han var visst vant til fra eksene sine at jentevenner var strengt forbudt. hehe. stakkars.

Anonym poster: aa5da3354f46f4b89be0630cfe6fef54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...