Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Fortell fortell. Jeg skal være forlover til sommeren og er skikkelig usikker på opplegg. Det blir ikke klassisk utdriting, men heller å gjøre stas på den kommende bruden, men en hyggelig dag hvor hun kan kose seg skikkelig med venninnene sine. Så hva er det verste og det beste utdrikkningslaget DU har vært i, og hav gjorde det så bra eller dårlig? Anonym poster: 799c8894c19c763ea977434a78ca44d1
L-8 Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Har vært i et par utdrikningslag der mye av dagen gikk med på å vente mens bruden fikk ymse behandlinger. Det er kjipt. Da kan heller bruden få gavekort på behandling uken før bryllupet el noe sånt. Et utdrikningslag jeg var i var veldig dårlig arrangertog bar preg av å være litt sånn "hva skal vi nå..." Jeg tror at et perfekt utdrikningslag er en dag der bruden blir gjort stas på og er i sentrum. Gjerne noen leker eller noe sånt, av type quiz om brudeparet... Mye god mat og drikke, en avslappet atmosfære, og ikke alt for mye på programmet. Jeg har vært med på både fotoshoot, dansekurs og cd-innspilling og vet godt at jeg ikke ønsker noen av delene i mitt utdrikningslag. Sjampanjelunsj, en tur ut på eventyr og timesvis med middag, skravling og gode drikkevarer er en safe oppskrift
Gjest sug lut Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Allerbest: ikke noe utdrikking. Best: piknikk, bildekarusell fra årene man har hatt med bruden, minnebokskriving på forhånd og bok overrekkes bruden. Verst: der hver deltaker skulle ut med 4000 kroner. Ja, særlig - det var det utdrikkingslaget jeg ikke gikk i.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Allerbest: ikke noe utdrikking. Best: piknikk, bildekarusell fra årene man har hatt med bruden, minnebokskriving på forhånd og bok overrekkes bruden. Verst: der hver deltaker skulle ut med 4000 kroner. Ja, særlig - det var det utdrikkingslaget jeg ikke gikk i. 4000,-??? Hva slags utdrikkingslag var dette? Tur til New York? :-P
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Har ikke vært i noen men syns det er morsomt med kostymer. Man må se at det er utdrikningslag. Bruden må fortelle vitser, loppemarked, sang til innsamling for drikke / undertøy til bryllupsnatten. Trenger ikke koste sjorta. Også kan man dra hjem til bildebisning og minnebok Koselig. Sånn vil jeg ha Latterkuler og mimretårer Anonym poster: ffae259169f4527a21bae698496bdd13
Gjest sug lut Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Allerbest: ikke noe utdrikking. Best: piknikk, bildekarusell fra årene man har hatt med bruden, minnebokskriving på forhånd og bok overrekkes bruden. Verst: der hver deltaker skulle ut med 4000 kroner. Ja, særlig - det var det utdrikkingslaget jeg ikke gikk i. 4000,-??? Hva slags utdrikkingslag var dette? Tur til New York? :-P Helt sykt. Det var snakk om todagers ekstravagansa med leie av seilfly, restaurantmat, leie av to seilbåter type digre beist, etc.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Verste var det utdrikkinslaget der det var om å gjøre å få den avholdse bruden til å drikke og forloveren skulle bli mest full. Alt handlet om å drikke, drikke og drikke.. Var i byen der bruden måtte gjøre teite ting for å få penger til drikke, noe bruden ikke ville. Endte med at man kranglet på byen og gjengen delte seg etter de som ville drikke seg dritings og de som ville kose seg... Kjempegøy.. Not. Det beste var da vi var samlet alle til en skikkelig kosedag med hjemmespa, minner, god mat og litt drikke. Hadde pakkeleker og andre gøye leker. Kosedag og ikke utdritingsdag. Anonym poster: 6e3883f4fd1242340990daf493edaf6b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Har ikke vært i noen men syns det er morsomt med kostymer. Man må se at det er utdrikningslag. Bruden må fortelle vitser, loppemarked, sang til innsamling for drikke / undertøy til bryllupsnatten. Trenger ikke koste sjorta. Også kan man dra hjem til bildebisning og minnebok Koselig. Sånn vil jeg ha Latterkuler og mimretårer Anonym poster: ffae259169f4527a21bae698496bdd13 Da hadde jeg dødd altså... Skal gifte meg til sommeren, men hadde jeg fått beskjed om å drite meg ut midt i byen der halvparten vet hvem jeg er, så hadde jeg sagt nei og gått hjem. Anonym poster: e190349cfefa7e1676222dcdf813f06b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Har bare vært i koselige utdrikningslag jeg. Alle overnattinger, brudens nærmeste samlet rundt henne med fokus på samhold og kos foran utdriting. Syns egentlig det beste var det jeg var med på å arrangere selv Hadde satt sammen noen konkurranser der vi jobbet på lag, alle utkledd etter et tema og bruden i budeiekostyme. Både premie og "straff" var å shotte da, så alkohol ble det, men ikke alt for mye Hadde også laget album der alle laget hver sin side til bruden (fikk dette selv i mitt eget), stor suksess. Vi holdt en avslappet stemning med en jevn strøm av opplegg uten at det ble travelt og alle koste seg Anonym poster: bbe2030780e68e79bb0d91f241014b04
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Det som virkelig gjør et godt utdrikningslag, er at bruden får en følelse av at vennene hennes virkelig bryr seg om henne , og at hun er i sentrum. Det å se brudens ansikt når hun kommer inn i et rom der venner fra hele landet er samlet er utrolig koselig. Og så "leker" som går ut på at alle forteller om sine opplevelser og minner med henne. Slike utrdikningslag erganske enkle, men de beste jeg har vært med på. Anonym poster: 52e9cb0d93f8b50fd53618e845c1eafb
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #11 Skrevet 7. januar 2013 Fortell fortell. Jeg skal være forlover til sommeren og er skikkelig usikker på opplegg. Det blir ikke klassisk utdriting, men heller å gjøre stas på den kommende bruden, men en hyggelig dag hvor hun kan kose seg skikkelig med venninnene sine. Så hva er det verste og det beste utdrikkningslaget DU har vært i, og hav gjorde det så bra eller dårlig? Anonym poster: 799c8894c19c763ea977434a78ca44d1 Håper ikke for din del at det er du som er forlover til hun i den tråden som ikke ønsker utdrikningslag ... Anonym poster: ed6e469f1ef22cadbeef4146260c2027
beibilykke Skrevet 7. januar 2013 #12 Skrevet 7. januar 2013 Mine hadde laget felles t-shorter med et stilig bilde av meg på som de alle gikk med. Syns det var koselig og jeg fikk en kjempe opplevelse med å fly et lite småfly!!! Og de lagde hjemmelaget middag og de hadde stelt istand noen aktiviter i byn (tull og utdritning) kjempe fornøyd med mitt utdrikningslag Mannen sitt for elendig. Der brydde kompisene seg mest om å bli full selv og maten var pølse i brød på engangsgrill.... men de hadde stelt istand paintball da men det gikk skjeis for en ble skutt i øye å ble hentet med ambulanse. De var på hyttetur med overnatting..
klg,2 boys now:) Skrevet 7. januar 2013 #13 Skrevet 7. januar 2013 Væresåsnill ikke noe kostymer og selge alt mulig.det viser egentlig bare at en er lite kreativ og ikke ønske bruden noe godt.men mindre hun er typen som jeg tviler på at mange er Beste synes jeg var da vi møttes på hytten til forloveren og bare tente bål og skravlet hele kvelden.kjempe koselig.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #14 Skrevet 7. januar 2013 Hva mener dere er overkommelig pris i egenandel på u.lag? Skal i et i løpet av året som blir å koste meg firesifret beløp ut fra programmet som er laget. Bruden er en god venninne, jeg skal ikke i bryllupet. Anonym poster: 66e8fd637abcbc7d814a5216ee2be63b
Catlady Skrevet 7. januar 2013 #15 Skrevet 7. januar 2013 Verste: utdrikkningslag 23 juli 2011 .. Sier vel seg selv at det ikke kom til å bli no god stemning. Men vi ble enige alle sammen om å møtes, om enn bare for å prate ut, og holde litt rundt hverandre, legge ned litt blomster ... Vi bor alle rundt om i Oslo sentrum og kjente bomben på kroppen alle mann, så vi var ganske shaky når vi møttes ...Men det synet som møtte meg/oss i sentrum hadde jeg aldri kunnet forberedt meg på ... Så mye som vi hadde mannet oss opp hjalp ikke ... Og når vi mottok flere dødsbudskap av nære dro vi hjem til meg og satt der og gråt, holdt rundt hverandre og pratet til både solen gikk ned og opp igjen ... Det var egentlig godt. Beste:Spa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå