Gå til innhold

kan jeg ha fått pcos??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble i fjor gravid med mitt andre barn, men mistet i uke 8 i MA. Nå har vi prøvd å bli gravide siden august, men ingenting skjer, og jeg har blitt veldig lett gravid de to andre gangene! Nå for et par mnd siden fikk jeg plutselig masse kviser på ryggen, noe jeg aldri har hatt før, har aldri hatt en eneste kvise der!!! Og i ansiktet dukket det opp en hel del også....Menssmerter gjennom hele syklusen fikk jeg også, det har jeg ikke hatt før...Jeg får heller ikke eggløsningsslim mer, og jeg finner ikke eggløsningen med testpinner...noe jeg alltid også gjorde før....Nå sitter jeg og leser litt og syns dette kan minne om pcos...Noen som er i samme båt ell vet litt om dette???

Anonym poster: 1aa56803de021d90ca7e76efea95dd8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du gått opp i vekt?? test med digital eggløsningstester å se om du får eggløsning, om ikke ta kontakt med lege. jeg ble overvektig og fikk da psoc,.men har eggløsning da. men ble ikke gravid på egen hånd

Anonym poster: 38ecda1972aa646648f56793ac4e3ed7

Skrevet

Gikk opp masse i vekt med da jeg gikke med førstemann....og gått opp 10kg nå siste året også så ja, det har jeg....Men prøver nå iherdig å gå ned igjen....Kan det hjelpe på pcos??å gå ned i vekt?? Jeg er så sikker på at jeg har fått dette....Kan nevne det for legen min etterpå, skal dit uansett...

Skrevet

Har begynt med fertilitetsmonitor nå denne mnd...er på dag 3 av menstrasjonen, så blir spennende å se...

Skrevet

Gikk opp masse i vekt med da jeg gikke med førstemann....og gått opp 10kg nå siste året også så ja, det har jeg....Men prøver nå iherdig å gå ned igjen....Kan det hjelpe på pcos??å gå ned i vekt?? Jeg er så sikker på at jeg har fått dette....Kan nevne det for legen min etterpå, skal dit uansett...

Jeg kjenner ei som hadde pcos, og hun ble gravid veldig fort etter at hun klarte å gå ned i vekt.

Anonym poster: 0449333099d9f093ca18bb73a1fb62ba

Skrevet

Godt å høre....Jeg vet jo ikke om det er det jeg har, men jeg er ganske så sikker selv....Høre med legen etterpå hva hun tror :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...