Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 skal kjøpe meg ny. men vet ikke hva jeg skal kjøpe... står mellom en av de nye samsungene eller iphone tror jeg. hvilken mobil har dere, noen anbefalinger?? Anonym poster: 0a2185d7be0314fa80646f30df25a6ea
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 skal kjøpe meg ny. men vet ikke hva jeg skal kjøpe... står mellom en av de nye samsungene eller iphone tror jeg. hvilken mobil har dere, noen anbefalinger?? Anonym poster: 0a2185d7be0314fa80646f30df25a6ea Eg har samsung s3. kjempe fornøyd. Til og med farmor på 70 har kjøpt seg den og kan med den. er og best i test på tv2 hjelper deg. Anonym poster: 8e8bca3112ad88683a0b1d60e9ecef90
<3 2G <3 Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 iPhone 4s har jeg, er superfornøyd :-) Iommer helt an på hvilket operativsystem du liker. Jeg synes alt annet enn iPhone er "trasig" etter ett år med denne.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 Har Samsung s3, og er superfornøyd. Kjenner ei med iPhone (ho kjøper ny hver gang det kommer en ny, så nå har ho iPhone 5? (er ikke det den siste da?)), og de to siste mobilene hennes har vært fullstendig på trynet. De har klikket, skrudd seg av/på som de vil, og batterikapasiteten er visst elendig. Eneste grunnen til at ho har iPhone, er at ho er avhengig, sier ho. Det er det ho er vant til, ho klarer ikke lære seg noe nytt nå, mener ho. Men selvfølgelig, en iPhone virker vel like godt som andre mobiler, enkelte er man bare uheldige med. Da jeg valgte telefon tenkte jeg ikke bare på spesifikasjoner, brukervennlighet, og utseende. Jeg tenkte også på kostnader. IPhone er dyrt! Appene koster ofte penger, og det er jo også ofte slik at iPhone har sine helt egne programmer som ikke kan brukes på Android eller andre systemer. Det vil også si at iPhone ikke kan bruke enkelte programmer som Android og andre systemer kan bruke. IPhone er sånn sett tungvint, synes jeg. Anonym poster: 9c68aec4ae40273902681225d4da2a4a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 iPhone 4. Bryr meg egentlig ikke så mye om mobil og den slags. Valgte iPhone fordi den har flest viktige jobbrelaterte apper tilgjenngelig. Anonym poster: 295325f3b8ae2805ae65fe0a973f3ca5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Vi har iphone alle sammen her i huset (4 stk). Men vi har macbook og 2 imac også, vi er helt mac Finnes mange gratis app`er også, flere på jobb har iphone og de er storfornøyde. Anonym poster: 2ffae2e07a19cd8d88ffda32cf81e61c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 jeg føler det står ganske likt mellom samsung s3 og iphone! hører negativt og positivt om begge!! så klarer ikke bestemme meg!! hehe.. HI Anonym poster: 0a2185d7be0314fa80646f30df25a6ea
3 nøtter til Askepott Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Har hatt både iphone 4s og har nå S3. S3 slår iphonen defintivt.
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Samsung Galaxy s2. Kjempefornøyd, men det var jo litt av en overgang fra iPhone som er så enkel men samtidig så låst til eget oppsett. Liker at jeg nå har "tilbake knapp" og "innstillinger knapp".
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #11 Skrevet 7. januar 2013 Iphone 4. Elsker den! Samsung er sikkert bra de også, men jeg takler ikke android systemet... Anonym poster: 7a069d5ba5726728562a43f51095a8eb
☆☆☆ Skrevet 7. januar 2013 #12 Skrevet 7. januar 2013 Har galaxy s2. Kjempefornøyd, ville valgt s3 i dag. Men har berre godt å seie om iPhonen eg hadde før også..
Ennai Skrevet 7. januar 2013 #13 Skrevet 7. januar 2013 Jar galaxy s2 nå, men skal oppgradere til s3 etterhvert. samboer ødela telefonen sin for en tid tilbake. i følge han skal jeg få ny telefon og han ta min gamle:-P han jobber med en ekstremt grisete jobb og vil ikke ha en telefon han må være redd for:-P
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. januar 2013 #14 Skrevet 7. januar 2013 Jeg har en sony ericsson xperia active. Veldig fornøyd med den. Den er støt og vannsikker og ligger bedre i hånda mi enn feoks samsung galaksy s2 og 3, for jeg har små hander. Ikke så mange som har den tlf jeg har, syns nesten det er litt rart, for den er bra.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 7. januar 2013 #16 Skrevet 7. januar 2013 Nokia lumnia 920. Microsoft opplegg med windows. Elsker den
holahopp Skrevet 7. januar 2013 #18 Skrevet 7. januar 2013 Galaxy s3 men syns faktisk s2 er bedre på visse ting. Men er veldig glad i samsung...
Mamma_til_2 Skrevet 7. januar 2013 #19 Skrevet 7. januar 2013 Har iphone4, men skulle jeg valgt i dag så hadde det blitt Samsung s3 med 4g.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #20 Skrevet 7. januar 2013 iPhone 5 (64Gb), og veldig fornøyd. Anonym poster: 40494cc96caf6e42d8437ac3c35cf7af
Foccacia Skrevet 7. januar 2013 #21 Skrevet 7. januar 2013 Iphone 5, velger nok ikke noe annet enn iphone etter å ha hatt flere på rad.
Kathrine. Skrevet 7. januar 2013 #22 Skrevet 7. januar 2013 s2 og veldig fornøgd tok s2 siden den var mye billigere enn s3, og såg ikkje at eg trengte betale ekstra for s3 (er ikkje så opptatt av å ha det siste innen teknologi)
løvebrøl Skrevet 7. januar 2013 #23 Skrevet 7. januar 2013 Jeg har samsung s2. Hadde iphone 4 før så veldig tøff overgang da man blir så bundet til apple på en måte. Men samsungen er en veldig bra telwfob!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå