Gå til innhold

Altså- hvor mange par sko har deres 2åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Per idag har vi kun Dock boots, viking vintersko og et par joggesko goretex som fortsatt passer. Alle m jenter rundt oss har så fine støvletter osv til jentene sine. Ser jo at det er fint og det der, men så langt har ikke jeg sett behovet. Men skulle gjerne hatt et finere par, eller hva ? Tenker til selskap å sånn,

Anonym poster: b986d0090c96f99fdb6c71463d295fa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tre par. Støvler/vinter støvler, vinter sko og jogge sko. Ser ikke behov for mer. I selskap tar de av skoene når de kommer. De vokser så fort at jeg ikke ville bruke mer penger.

Anonym poster: bdd4abd6f19150646a44ed1dced9182b

Skrevet

nå har sønnen min ett par...superfit goretex vintersko...de er helt vanntett så bruker de i regn også..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min 8 åring hadde som 2åring ikke mindre enn 24 par. Jeg har i ettertid fått fler barn, litt mer erfaring og vett, så nå har hun bare det hun må ha + et par til pent

Skrevet

Har bare ett par pluss støvler. Tar oss ikke råd til finsko. Når de er i selskap, tas skoene av ved døra likevel, og finsko er utrolig upraktisk her som det alltid regner.

Anonym poster: 803c6161838a80f98a92ef4903d7822d

Skrevet

Jenten min har tre par. Dock boots, vintersko og et par støvletter som hun bruker når vi skal noe utenom bhg :-)

Anonym poster: b0a316255287c992c15d9cfa7bf07977

Skrevet

Viking gore-tex sko

Gummistøvler

Joggesko

Pensko, det er innesko altså, som ballerinasko med en rem over vristen.

Støvletter ser jeg ingen grunn til å bruke penger på, de vokser så fort ut av skoene og behovet for støvletter er ikke så veldig stort i den alderen.

Anonym poster: 5dbfdd49456561b10fdb73ee9f606595

Skrevet

Dock boots, gummistøvler, Superfit goretex vintersko, svarte pensko, tøfler, Viking goretex joggesko. Dette har min gutt av sko.

Anonym poster: 8c09d880e2c3b2f8254c2ea4cc78e768

Skrevet

Beina vokser så fort, så har kun sko til årstiden. Akkurat nå viking vintersko og cherrox. Han er to

Anonym poster: 50e3b0c921b9c7dd4adedbef2375b30c

Skrevet

Vintersko, cherrox og støvler. Joggeskoene som ble kjøpt i august vet jeg ikke om passer fortsatt. Har ikke vært vær til sånne sko på en stund... Det samme med sandalene fra i sommer. Kjøper nye joggesko om et par mnd hvis de andre er blitt for små.

Skrevet

Gummistøvler, viking vintersko, primigi vintersko, pensko, Dock boots, 2 par "høstsko" altså litt høye goretex joggesko. Mange par joggesko. Med nestemann vet jeg bedre, bruker bare vinterskoene...

Anonym poster: f14a3b3f9806a3eb3988185917bd1744

Skrevet

vintersko (goretex), kamik, cherrox, pensko, sandaler (innesko i barnehagen) crocks, skisko, slalomstøvler.

I tillegg har hun goretex høstsko samt joggesko, men de brukes ikke akkurat ¨nå.....

Anonym poster: 4b3f2fea3f15127df614469d218d6bdf

Skrevet

I fjor hadde min

Vår/høst: Lave Timberland gtx

Mid Adidas climaproof

Halvhøy Ecco gtx skinnsko

Sommer: Timberland sandaler, Katvig canvas og noen pensko av ett ukjent merke i "skinn"

Vinter: Dock Boots, Viking vintersko

Anonym poster: be60df1eeba8f10e087ba69b1c8d292c

Skrevet

I fjor hadde min

Vår/høst: Lave Timberland gtx

Mid Adidas climaproof

Halvhøy Ecco gtx skinnsko

Sommer: Timberland sandaler, Katvig canvas og noen pensko av ett ukjent merke i "skinn"

Vinter: Dock Boots, Viking vintersko

Og Abeko gummistøvler :-)

Skrevet

For øyeblikket er det vel berre vinterstøvlane som passar. Skulle hatt eit par finsko i jula, sidan dei gamle viste seg å vere for små. Ser ikkje noko behov for å kjøpe støvlettar som berre vert brukt ei håndfull gonger før dei er for små.

Skrevet

Gummistøvler

Sherrox

Vinterstøvler

Lakksko

Joggesko sv som hun hadde i sommer er litt for små, ikke hadde jeg tatt dem på henne vinterstid heller!

Barna får bare brukt et par om gangen så får da være måte på hvor mange sko de trenger :-)

Skrevet

Slalomstøvler på en toåring?? The world has gone mad... Per nå har min gutt vintersko, cherrox og støvler. Regner med joggeskoene og sandalene er for små når sommeren kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...