Gå til innhold

Til dere som har tatt med.abort:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte dere ha sykemelding noen dager i ettertid..? Eller gikk det greit uten? Må gjennomføre en med.abort på torsdag, og har en stressende jobb der man løper, går og står hele dagen. Skal egentlig og jobbe lørdagen, og da er det ikke engang lov å ta en halvtimes pause..

Anonym poster: 109309e44505c10aac58d33d65cc6a9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk fint. Tok abort i uke 12. Tung opplevelse på sykehuset. Mye sterke smerter den samme dagen og når aborteringen foregikk. Dagene etter blødde jeg, men det gikk fint. Kanskje du kan være hjemme hvertfall en dag fra jobb, slik at du får kommet deg fysisk og psykisk?

Anonym poster: 578c07f43f091cc6edde74b76476e47e

Skrevet

Huff ja, kanskje :( Er redd for mye klumper, har ikke tid å løpe å skifte bind hele tiden de dagene det blør verst.. Håper bare det her går fint! Bør jeg bare bruke egenmelding da?! Redd sjefen tror jeg later som jeg er syk eller noe, så lurer på om det ikke er best med en dag sykemelding eller noe..

Anonym poster: 109309e44505c10aac58d33d65cc6a9b

Skrevet

Om du ikke får syke melding, så hadde jeg tatt en 3 dagers egenmelding med god samvittighet :)

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg ble sykemeldt, mener å huske det var som en vanlig menstrasjon med litt mage smerter samme dag. Tok paraset og hvilte resten av dagen kan jeg huske.

Lykke til :)

Anonym poster: 3e348ee806681626a8469006149021a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...