Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Er dere eller kjenner noen som er ekstremt kjælen mot hverandre? Altså, som alltid sitter klint oppi hverandre, alltid smeiker og tar på partneren sin,kysser mye og sier klissete ting til hverandre ?? Hvordan reagerer dere da? Syns dere det er ubekvemt å være sammen med folk som er sånn? Litt to much til tider? Har ei søster som er slik. Lesbisk. Konstant oppi hverandre uansett hvor de er, går aldri alene. Alltid de to overalt. Susser klasser og smeiker. Kjenner jeg er dritt lei.. Er som to fjortisser! Men de er 30.. Anonym poster: b0b42eab832b4fa889c20ef6d1979ddd
Februargullet2013 Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Ja et vennepar av meg er sånn, er ganske lei.
DramaMama Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Hva er å smeike? Synes det kan bli litt intenst med slike. Vi er ganske "klissete" når det er bare oss to, men synes nesten det er litt uhøflig å holde på sånn i sosiale sammenhenger. Det aller verste er likevel par som klisser og får livet til å se rosenrødt ut på Facebook - men hvis du kjenner dem godt nok vet du at det slett ikke er slik allikevel... Jeg kjenner et slikt par, og er grundig lei.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Min bestevenninne er sånn....orker ikke mer av det. Anonym poster: da27063254edc4b632639d3874b1c621
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Jeg synes det er direkte ubehagelig og uhøflig. Gjerne hold hender og et enkelt kyss nå og da, men beføling (på hele kroppen, ikke bare der nede), klining og tafsing hører ikke hjemme i det offentlige rom spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Smeike = klappe. Du klapper en katt. Fin forklaring?hehe Ja det er uhøflig å sitte sånn, jeg blir sprø av det!! går ikke ann å være sånn 24/7 ?? Også spesielt foran søstra si.. Har sagt i fra ei gang også men det hjelper ikke. Har ikke noe å gjøre med at hun er lesbe, hadde vært like irriterende om det var mann og dame. Nei jeg blir bare så dritt lei at jeg nesten ikke orker besøk av de eller besøke de.. :-( Anonym poster: b0b42eab832b4fa889c20ef6d1979ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå