Gå til innhold

Kjærester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere eller kjenner noen som er ekstremt kjælen mot hverandre? Altså, som alltid sitter klint oppi hverandre, alltid smeiker og tar på partneren sin,kysser mye og sier klissete ting til hverandre ??

Hvordan reagerer dere da? Syns dere det er ubekvemt å være sammen med folk som er sånn? Litt to much til tider?

Har ei søster som er slik. Lesbisk. Konstant oppi hverandre uansett hvor de er, går aldri alene. Alltid de to overalt. Susser klasser og smeiker.

Kjenner jeg er dritt lei.. Er som to fjortisser! Men de er 30..

Anonym poster: b0b42eab832b4fa889c20ef6d1979ddd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja et vennepar av meg er sånn, er ganske lei.

Skrevet

Hva er å smeike?

Synes det kan bli litt intenst med slike. Vi er ganske "klissete" når det er bare oss to, men synes nesten det er litt uhøflig å holde på sånn i sosiale sammenhenger.

Det aller verste er likevel par som klisser og får livet til å se rosenrødt ut på Facebook - men hvis du kjenner dem godt nok vet du at det slett ikke er slik allikevel... ;) Jeg kjenner et slikt par, og er grundig lei.

Skrevet

Min bestevenninne er sånn....orker ikke mer av det.

Anonym poster: da27063254edc4b632639d3874b1c621

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg synes det er direkte ubehagelig og uhøflig. Gjerne hold hender og et enkelt kyss nå og da, men beføling (på hele kroppen, ikke bare der nede), klining og tafsing hører ikke hjemme i det offentlige rom spør du meg.

Skrevet

Smeike = klappe. Du klapper en katt. Fin forklaring?hehe

Ja det er uhøflig å sitte sånn, jeg blir sprø av det!! går ikke ann å være sånn 24/7 ?? Også spesielt foran søstra si.. Har sagt i fra ei gang også men det hjelper ikke. Har ikke noe å gjøre med at hun er lesbe, hadde vært like irriterende om det var mann og dame. Nei jeg blir bare så dritt lei at jeg nesten ikke orker besøk av de eller besøke de.. :-(

Anonym poster: b0b42eab832b4fa889c20ef6d1979ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...