Gå til innhold

Det knyter seg i magen..Jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jobb jeg hater, mtp sykefravær. Få ansatte og sjefen blir sur om man så mye som sier at barnet er sykt eller at man selv er syk. Hun blander seg inn og spør hva som feiler en, hvorfor en skal til legen mm. I neste uke MÅ jeg på sykehuset og må være borte en hel dag. Vet ikke om jeg må ha sykemelding ut uken etter det, men i tilfelle direkte gruer jeg meg til det siden jeg vet det blir et helvete med sjefen. Vet hun kommer til å spørre hva jeg skal, hvorfor osv. Hvordan i F skal jeg takle dette?! Er i full sving med å søke andre jobber men det er ikke lett, spesielt heller ikke når jeg er alenemor. Hater jobben så sterkt at det ville vært en fryd å vært sykemeldt noen dager, det er stygt å si det :(

Anonym poster: 988ec212f605342d6a06e2c9caa6cf4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du virkelig hater jobben din så mye,hvorfor slutter du ikke? burde vert bedre for deg det

Anonym poster: eaf22059653b200f57d88c4959b3e19b

Skrevet

Da sier du rett og slett at helse er en privatsak og at det har hun ikke krav på å få vite. Så får hun jo bare bli så sur som hun vil.

Skrevet

Hvis du virkelig hater jobben din så mye,hvorfor slutter du ikke? burde vert bedre for deg det

Vel, det KAN være at hun har familie og regninger å betale.

Bare en tanke.

(og btw, hun skriver jo at hun er i full gang med å søke på andre jobber...)

Anonym poster: de6280e68920e0d7750fd01878da8fc3

Skrevet

Jeg var arbeidsledig tidlig i høst og måtte takke ja til det som bød seg. Det er et krav som arbeidsledig. Man får ikke mye ut av dagpenger, får man? Har en datter jeg må forsørge alene og vil helst ha en jobb å gå til når jeg slutter, uansett hvor mye jeg hater jobben.

Anonym poster: 988ec212f605342d6a06e2c9caa6cf4e

Skrevet

Jeg har også måtte si opp jobben min pga psykopat-sjef. Ikke lett å si det man egentlig vil si til et slikt menneske, og det er heller ikke bare å knipse med fingrene så har man ny jobb. Men uansett så må du bare gjøre det du må, du skal på sykehuset, og om du får sykemelding skal du bare levere den. Ikke et ord om hva det gjelder. Min sjef var også slik, hun måtte vite hvorfor jeg var syk etc, under det påskudd at hun "var omtenksom". Til slutt ble jeg sykemeldt av selve jobben, og det er ingen bra situasjon! Man kan bli helt utslitt av slike sjefer og å ikke trives på jobben.. Lykke til med søkingen av ny jobb :)

Anonym poster: 94b0efec5ceb2df61d10af326428792b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...