Gå til innhold

Har du noen gang vunnet noe? Hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vunnet mye alt fra klær til tv og ipod, men ikke særlig mye pengepremier dessverre. Drømmer om noen millioner i lotto, men kanskje lurt å tippe først da? :P

Anonym poster: 22f858b47093249b44dd13ee275d16a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vant fruktkurv i et idrettslotteri da jeg var liten. Og et spill i en tegnekonkurranse i lokalavisen da jeg gikk på skolen. Av pengepremier har jeg vunnet 6000,- og 12000,- jackpot på bingo (!) og 1000,- i keno..

Anonym poster: 1f01ec31ba1e15f5f6a7b2fdf5a3f6d8

Skrevet

Vant noen Danekonkurranser da jeg var fjortis på ungdomsklubben. 1000 kr i flaks og noe småbeløp på flaks og Lotto.

Skrevet

Vant 6000 kr på Extra nå i høst, de gikk til privatisteksamen + bøker :D

Før det har det vært en god del av 200 kr vinning på flaxlodd (bingoflax, bokstavflax o.l.).

Skrevet

1000 kr på et flaxlodd. Ellers svært lite.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

En goood del :-p Når jeg var liten vant jeg alltid på bassar, har noen pnte ting, fat og pyramidefat fra den tiden, vant også en del fruktkurver, sjokolade, kaker osv. Også vant jeg på bingo når jeg var ed tante, var med 3 kvelder den sommeren og vant hver kveld: 1000,- 500,- og 1500,- I voksen alder har jeg vunnet: MP3 spiller

10.000 i flaxlodd (+ små gevinster ellers)

Stokke seng (sånn rund en, ga den bort til min søster, da hun ønsket seg det, og vi ikke ville ha den selv)

Ubetydelige beløp i lotto

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vant en kikkert da jeg var 10 år, og de obligatoriske minstebeløpene på flaxlodd. Mannen min vant en fotokonkurranse i går med weekend-opphold på hotell inkludert mat som premie. Mon tro om jeg får bli med? Har vunnet ektemann-lotteriet hvertfall! Og vi har vel alle vunnet lotteriet siden vi er født/bor i vesten!

Skrevet

Vant en kake på barneskolen, en redningsvest fra "Vigutta" og 6000,- på vikinglotto. ETT tall unna 1,8 mill. Sukk. Er nok det nærmeste jeg noen gang kommer en milliongevinst :P

Skrevet

Det dyreste og flotteste jeg har vunnet er en diamantring til 15000,- :)

Anonym poster: 8efa3b327c96110e9754531ab0a06eb0

Skrevet

Det meste jeg har vunnet i pengespill er 17.000 på drive in Bingo I Sverige. Tok jackpotten :). Ellers har jeg vunnet 1000 kr på flaks og 1000 kr x 2 på sånn automat på den tiden de fantes.. 700 har jeg vunnet i tipping en gang. Ellers så har jeg vunnet småsummer på lotto, vikinglotto og flaks noen ganger. har nok brukt opp vinnerløkken min nå :)

Skrevet

Har vunnet en ukes reise til Disney world, hedersprisen på ungdommens kulturmønstring et år, vinner alltid på lotterier i bhg og på hundeklubben...har vunnet masse småsummer på flaxlodd.

Anonym poster: 12276c09879795c6762f7ad6301498b4

Skrevet

Masse rart egentlig! Vinner nesten alltid på flaxlodd, vunnet tegnekonkurranser og kreativ skrivingskonkurranse som barn og ungdom. Hadde en samling xl-bamser fra diverse tivoli før, og fruktkurver, kaker og sånt... Men vil helst vinne noen millioner i Lotto, men da må man kanskje spille?

Skrevet

25, 50 og 100kr på skrapelodd opp igjennom.

250kr på ekstra.

Klær fra vossatasser i en facebook konkerranse..

Ingenting annet. Kjedelig. Håper på mer lykke i 2013.

Anonym poster: 846491446eab3c9ce2432e74b37c0496

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...