Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Vi har nettopp vært på juletrefest på solen der foreldre skulle ha med kaker. Minst 50% var kjøpekaker. Er dette blitt vanlig? Der vi bodde før (mer landlig) ville det vært helt uhørt. Ikke hadde de voksne pyntet seg heller. Når i tillegg juletreet var av plast ble det en merklig juletrefest i forhold til hva jeg er vant til. Hva er vanlig der dere bor? Anonym poster: 193623ec606a4137a3e068b4f4ede4ab
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Det er vel de færreste som har vært på juletrefest på solen, så vanskelig å sammenligne. Men generelt på tilstelninger her (har erfaring fra 3 forskjellige barnehager og 2 skoler), så er det hjemmebakst det går i, ja. Og ikke et plastjuletre å se. Dette er tjukkeste Oslo. Anonym poster: 88d7eaa5d9f27a32145c4bd2035a7880
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Hehehe Anonym poster: 844b6bb8f5aa8869a0b5855ab91b9610
Frufluffy Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Vi har nok også hatt plast tre på juletrefest i barnehagen Vi hadde skoleavslutning i desember for førsteklasse, foreldrene til jentene skulle ordne med kaker og foreldrene til gutta kaffe. Det var jammen meg noe av det stusligste jeg hadde sett på kakefronten, Det var nok 1 hjemmelaget kake, 1 kake kjøpt og resten kjeks. Kjeks liksom Det er i alle fall ikke å ha med kake Sorry! Neste gang for guttemammene ta med kake, Da blir det i alle fall en stor sjokoladekake med fra oss hi hi Kjøper de gode kake rkan jeg akseptere det altså he he men det er ikke mye kjøpekaker jeg liker
Frufluffy Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Må bare legge til at i forbindelse med tilstelninger i barnehagen har det vært ordentlige kaker så det kom overaskende på meg da vi vr på skolen
It's all about me Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Vi har nok også hatt plast tre på juletrefest i barnehagen Vi hadde skoleavslutning i desember for førsteklasse, foreldrene til jentene skulle ordne med kaker og foreldrene til gutta kaffe. Det var jammen meg noe av det stusligste jeg hadde sett på kakefronten, Det var nok 1 hjemmelaget kake, 1 kake kjøpt og resten kjeks. Kjeks liksom Det er i alle fall ikke å ha med kake Sorry! Neste gang for guttemammene ta med kake, Da blir det i alle fall en stor sjokoladekake med fra oss hi hi Kjøper de gode kake rkan jeg akseptere det altså he he men det er ikke mye kjøpekaker jeg liker Dette høres ut som vår juleavsluttning. Jeg er guttemamma, men droppet å ta med kaffe og bakte en av de få hjemmebakte kakene....heldigvis. Den så ut som et takras, men gikk unna. Men er nok ikke samme fest som du snakker om for i tillegg til kjøpekake og kjeks var det litt lefse og kokosboller også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå