Gå til innhold

Har du spørsmål til meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da lurer jeg på hvem du er og hvorfor vi skulle ha spørsmål om deg?

Noe jeg har gått glipp av???

Anonym poster: 9e82b91d7b384f776ff8f24e1fd022c6

Skrevet

Spørsmål: Hvorfor i alle dager tror du at bloggen din skulle være av interesse for noen?

Anonym poster: 62de74f91e57cc0bd14b34d0b5097aa5

Skrevet

Wow, dere var hyggelige da! Ikke rart det er en uggen stemning på forumet om dagen...

Skrevet

Hvem er du???? Kan ikke de som leser bloggen din se spørsmålene der? Eller skal du bare skape "trafikk " på bloggen?

Anonym poster: 3ddb38d321b396fc1409bc77bc13e60e

Skrevet

Noen av dere har vært veldig interessert i bloggen min iløpet av dette året, så ville vel bare høre om det var mer disse menneskene lurte på. Så kunne dem få sjansen til å spør meg direkte i steden for å kaste dritt anonymt om meg her :-)

Skrevet

Herregud, drit i å være så ufine da! Hun spør, og har dere ikke spørsmål, så la være å svare! Fader så unødvendig å svare frekt bare for og svare frekt..

Anonym poster: 97d99644cd4a2f19ac9a070928690c85

Skrevet

Snakk om å kaste bensin på bålet.

Anonym poster: 793137c111c5f040a2c15342127bf142

Skrevet

Reklame

Anonym poster: 656a39fde06693e5c5fbc0932c39b818

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Nå har hun blitt uthengt her inne med jevne mellomrom, og møter nå sine «kritikere» på denne måten, men det er klart at i ekte dibstil må vi hente frem janteloven asap...synes det var en fin ting å gjøre!

Skrevet

ja reklame...så what? så ekle dere er

Anonym poster: c0b7fbd232b845ef1ce72abb7ca891f4

Skrevet

Noen som har noen spørsmål til meg, om meg? Bare spør altså, men er ikke sikker på om jeg kan svare. Det kan hende jeg er for opptatt med meg selv...

Anonym poster: ac69a1eda0f180c0bb8d54a38669efba

Skrevet

Hvor gammel er faren til Julie?

Anonym poster: e6c3b38b9678c2bf99abb984506c6b7a

Skrevet

er det rart ungerne deres mobber?? fytti så ekle mange av dere er. føler dere det godt når dere trykker noen ner? æsh dere er ju mødre.

Anonym poster: c0b7fbd232b845ef1ce72abb7ca891f4

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hjelpes.. Mange frekke her.. Nå har dette vært en blogg/jente det har vært mer enn nok snakk om her inne hvertfall store deler av fjorårets utgang.. Mange stygge bemerkninger osv.. Hun gir bare de anonyme "kjærringene" en sjans til å ta det direkte med henne, i stedenfor å "sladre" om henne her inne.

Alt jeg lurer på, erhvordan det går med jenta di, og svangerskapet du er i nå? :) Trenger ikke putte det i blogg, men svare her, men for all del, kan ta det på bloggen også ;)

Kom over bloggen din nettopp pga dette forumet, en anonym som måtte slenge inn et innlegg om deg fordi du var gravid igjen.. Og har vært "stamgjest" siden ;)

Skrevet

Hvor gammel er faren til Julie?

Anonym poster: e6c3b38b9678c2bf99abb984506c6b7a

Pappaen til Julie blir 25 år i år.
Skrevet

Hjelpes.. Mange frekke her.. Nå har dette vært en blogg/jente det har vært mer enn nok snakk om her inne hvertfall store deler av fjorårets utgang.. Mange stygge bemerkninger osv.. Hun gir bare de anonyme "kjærringene" en sjans til å ta det direkte med henne, i stedenfor å "sladre" om henne her inne.

Alt jeg lurer på, erhvordan det går med jenta di, og svangerskapet du er i nå? :) Trenger ikke putte det i blogg, men svare her, men for all del, kan ta det på bloggen også ;)

Kom over bloggen din nettopp pga dette forumet, en anonym som måtte slenge inn et innlegg om deg fordi du var gravid igjen.. Og har vært "stamgjest" siden ;)

Med Julie går det bra, fortsatt problemer med blodtrykket sitt og har altfor høyt trykk i midtre gren av nyrearterien. Så vi skal på ny kontroll i Februar, tilbake til Rikshospitalet igjen. Tror det bare er en ny UL av nyrer for å se om der er forandring, men selv vil eg ta en angio, så må snakke med spesialistene. På UL (som i vi tok hver tredje mnd i fjor) får vi samme svaret hver gang, så nå vil eg at dem heller finner ut hvorfor! Er så redd det er venstre nyre som må flyttes på denne gangen, og at den må få ny arterier eller at sykdommen har spredd seg til hjertet :(

I svangerskapet går det kjempefint :) Magen vokser, og babyen er meget aktiv om dagen :) Tiden går så utrolig fort at snart sitter eg her med enda ett nydelig velskapt barn :)

Så koselig at du er blitt "stamgjest" på bloggen min :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Med Julie går det bra, fortsatt problemer med blodtrykket sitt og har altfor høyt trykk i midtre gren av nyrearterien. Så vi skal på ny kontroll i Februar, tilbake til Rikshospitalet igjen. Tror det bare er en ny UL av nyrer for å se om der er forandring, men selv vil eg ta en angio, så må snakke med spesialistene. På UL (som i vi tok hver tredje mnd i fjor) får vi samme svaret hver gang, så nå vil eg at dem heller finner ut hvorfor! Er så redd det er venstre nyre som må flyttes på denne gangen, og at den må få ny arterier eller at sykdommen har spredd seg til hjertet :(

I svangerskapet går det kjempefint :) Magen vokser, og babyen er meget aktiv om dagen :) Tiden går så utrolig fort at snart sitter eg her med enda ett nydelig velskapt barn :)

Huff.. Julie har virkerlig gått gjennom mye.. Men nå må du bare stå på ditt, få de til å finne ut hvorfor det er slik, de kan jo ikke holde på slik i det uendelige, du som forelder sitter jo igjen som et spm.tegn i lengre tider, skulle ikke være brukbart. Man vil jo gjerne ha full innforståelse i hva som hende med egene barn. Får håpe sjekken i februar gir bedre nyheter enn dubelager deg på, om de ikke gjør det, så sender jeg over en støttende klem jeg (så har de trollene her inne mer å bry seg med også)

Blir spenende når mini kommer til :) Også håper jeg dere klarer alt som følger med, vil tro det kan bli mye til tider, men dette greier dere nok fint :)

Skrevet

Ingen spørsmål, bare et klapp på skuldra for å si at jeg syns du håndterer skitkastingen her inne meget bra :) Det krever litt guts å ta" oppgjøret" med Anonymheksene på måten du gjør :) Kudos!

God bedring til jenta di, og gratulerer med snart ny baby:)

Skrevet

Ingen spørsmål, bare et klapp på skuldra for å si at jeg syns du håndterer skitkastingen her inne meget bra :) Det krever litt guts å ta" oppgjøret" med Anonymheksene på måten du gjør :) Kudos!

God bedring til jenta di, og gratulerer med snart ny baby:)

Takk :)
Skrevet

Huff.. Julie har virkerlig gått gjennom mye.. Men nå må du bare stå på ditt, få de til å finne ut hvorfor det er slik, de kan jo ikke holde på slik i det uendelige, du som forelder sitter jo igjen som et spm.tegn i lengre tider, skulle ikke være brukbart. Man vil jo gjerne ha full innforståelse i hva som hende med egene barn. Får håpe sjekken i februar gir bedre nyheter enn dubelager deg på, om de ikke gjør det, så sender jeg over en støttende klem jeg (så har de trollene her inne mer å bry seg med også)

Blir spenende når mini kommer til :) Også håper jeg dere klarer alt som følger med, vil tro det kan bli mye til tider, men dette greier dere nok fint :)

Det er vanskelig for både meg og spesialistene siden Julie er første barnet dem behandler med akkurat disse komplikasjonene som hun har. Men, vi skal finne en ordning på det :) Det gjør vi alltid...

Takk takk :) Krysser fingrer og håper på at ting er blitt bedre, men etter erfaring og den kunnskapen eg har om sykdommen er det små sjanser for akkurat det :(

Det kan bli vanskelig, men så lenge vi står sammen og støtter hverandre så klarer vi alt universet utsetter oss for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...