Gå til innhold

Ville du dratt til lege med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele livet mitt hatt regelmessig mens. Selv etter alle fødslene har jeg på 4.mnd fått tilbake mensen og den har da vært regelmessig fra dag en.

Nå har jeg født sistemann og mensen har vært regelmessig i 7 mnd, og denne mnd hadde jeg plutselig en liten blødning ca midt i syklusen. Var friskt blod den ene dagene og de 2-3 neste dagene mørkt og litt klumper (sorry detaljene). Leser overalt at om man har uregelmessig blødninger fra kjeden burde man kontakte legen for sikkerhetsskyld.

For legge til at jeg fortsatt ammer om noen vet om det spiller noen rolle..

Ville dere gjort det?

Anonym poster: 9d8407fd0f502534cd1b292fdc66dc82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en test for å sjekke om du er gravid.

Om du får en vanlig mens etter en slik blødning går det som "normale" uregelmessigigheter. Fortsetter det bør du kontakte legen.

Skrevet

Tenkte egentlig samme tanken,men mannen min skal være steril. Etter 4 unger hvorav bare førstemann var planlagt har vi innsett at vi har nådd vår kapasitet. Så jeg håper virkelig at han fremdeles er det :) Jeg er så utrolig fruktbar at vi ble enig om at han skulle sterilisere seg slik at vi kunne være sikre på at det ikke ble flere.

Men med det sagt så hadde typen min en kompis som gjorde dama si gravid etter han ble sterilisert :s

Har også hadd litt mensmurringer, vondt i ryggen, vært litt mer sliten, hodepine og hatt litt mindre melk den siste tiden. Dette kan vel også stemme godt overens om det bare skulle vært hormonforstyrrelser,sant? :)

Skrevet

Glemte å skrive Hi :)

Skrevet

Er han sjekket at det ikke er mer svømmere etter inngrepet? Noen ganger kan det gro sammen igjen, og det skal ikke mye til for å bli gravid ;)

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. Én blødning utenom syklus er temmelig normalt. Hadde det blitt et mønster ville jeg vurdert lege.

Anonym poster: 5a0c63811e1ae4345ae866bc0d4ed5dc

Skrevet

Ja, han sjekket seg etter 20 tømminger og da var prøven fin.

Så er vel sikkert bare noe hormonkluss,men for sikkerhetsskyld skal jeg kjøpe en test i morgen slik at jeg iaf kan roe min nerver :P

Og om det skjer igjen, eller jeg ser det blir noe mer rot i den ellers så stabile tilværelsen, så får jeg kontakte legen :)

Hi

Skrevet

Høres ut som en god plan :) Lykke til :)

Skrevet

Nei det ville jeg ikke. Er det rart det er lang ventetid på legekontoret.....

Anonym poster: ec7f8a7421af6c49f712b7daa6951f0a

Skrevet

Takk for svar til dere som svarte meg :)

Hi

Skrevet

Det er vel ikke helt normalt å plutselig ha en blødning midt i syklusen? Jeg hadde tatt en test og hvis den er negativ så hadde jeg ringt legen.

Anonym poster: 13df8b339d3f6071f6772c8fee78be03

Skrevet

Nei, er iaf uvanlig til meg å være.. Så kjenner meg litt usikker. Iaf når det står at en burde ta en sjekk om det er uregelmessigheter i forbindelse med syklusen.

Godt å få flere synspunkter :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...