Gå til innhold

Eksen til kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tenker mye på eksen til kjæresten sin? Type "under the surface"-stil?

Anonym poster: d828735b55dd4537676657625fa08de5

Videoannonse
Annonse
Gjest lykkeliggift
Skrevet

Min har ingen eks. Så nei, det kan jeg ikke si at jeg gjør. Men jeg tror kansje jeg ville gjort det om han hadde en eks ja.

Skrevet

ikke egentlig.. det var nå en grunn for at det ble slutt :)

Anonym poster: ca4e10f39bf9fab8e1a02df27817ec11

Skrevet

Nei, men nå har vi vært sammen siden vi var 19 år, så de forholdene han har hatt før meg var jo ikke så seriøse

Skrevet

Ja av og til, selv om de kun var sammen i et år som attenåringer og vi har vært sammen i åtte år.

Det er hans eneste eks, og det irriterer meg at jeg fortsatt tenker på det. Selv har jeg et barn fra før, og han må forholde seg til min eks for resten av livet, så egentlig burde jeg holdt kjeft, hehe. Altså jeg sier det jo ikke til ham da, men du skjønner..;-)

Anonym poster: 3ff6a62171d226cd7b01acbaf639f6e2

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gjorde det ikke før... Så fant jeg ut at han hadde kontakt med henne bak min rygg, type "savner det vi hadde sammen" osv.. Hatt noen runder om det, han valgte meg, såvi har jo egentlig sakt oss ferdig med dette.. Men klarer fortsatt ikke legge tankene om henne til ro, gjør fortsatt vondt, og han vet nok dette, for jeg sa det kunne ta år før jeg kom 100% over dette...

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Dessuten har vel jeg flere ekser enn han har.

Skrevet

Kanskje hun tenker mer på deg? :)

Ikke bruk krefter på å tenke på henne/dem. Det er en grunn til at han er sammen med deg og ikke med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...