Gå til innhold

bare heilt jæ*** irriterende at..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seieren der vi bør kom hjem i kveld. guttungen hadde sovet over en time alt og huseierr begynte å bygge, s å spikret i rommet som er vegg i vegg med soverommet til gutten. han våknet å nå er han selvsagt lys våken å vi skal opp klokken fem i morgen tidlig å jeg har heldagsprøve på skolen å får ikke lest mer i kveld eller slappet av... :-( å slik er det bare. jeg vet det. men gud det passet javel dårlig i kveld... :-(

Anonym poster: b71125ce0fdc071d75ed007d98f1b8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google translate?

Anonym poster: 4a3d83d1b3650eff96fe546b79f2dfd9

Skrevet

ja, her trengs det oversettelse.. håper ikke det er heldagsprøve i norsk du skal ha :P men nå er nok jeg litt over gjennomsnittet opptatt av rettskrivning da..

Anonym poster: 91d4f623e2dae6102cd36d599db9996b

Skrevet

Hehe.. beklager det.. jeg sliter faktisk litte med utskriving her ser jeg ja... det var da huseierr kom kom hjem å vekte sønnen min i kveld ved å begynne å sage å snekre.. å da min lille prins hadde fått innsovningssøvnenen sin pluss litt til. er han nå våken som om det er morgen... vet det vil ta fire timer minst å få lagt han igjen.. huff.. baker og kontor faget er prøva i morgen. det nokk litt mer enn bare rettskriving som må fin justeres innen da... :-\

Skrevet

Utskriving = rettskriving ;-)

Skrevet

Hæ? Kan du prøve å skrive på norsk?

Anonym poster: fb500740611574827f9c7bc1c17fee3d

Skrevet

Tror det er noen som er tregere enn det noen skrivefeil evt skulle tilsi.... forstod HIs første innlegg også, jeg!

Lykke til med prøven i morgen! :) Man blir ofte litt ekstra skjerpet når man er sånn stresset som du sikkert er nå, så det går nok bra i morgen uansett! :)

Anonym poster: 3ef37e37802fa10eb2bd9c012c9c37c7

Skrevet

Forstår dere virkelig ikke hva hun skriver???

Naboen bråker og hamrer i veggen, hun får ikke sove, gutten hennes er lys våken og det passer jævlig dårlig fordi hun har prøve i morra.

Sånn.

Anonym poster: 89c6510ef3a0c7d98b01bcf27d37c334

Skrevet

Takk til dere som forstår hva jeg skriver. :-) dere som ikke forstår, la være å gjøre min fortvilelse til en lek for dere og stopp å gjøre svare på noe dere ikke skjønner noe av... :-\

det er godt og bare få lufta seg litt her inne istedenfor her hjemme. stakkars lille. det er jo ikk hans feil. men man blir veldig fortvilet når jeg har brukt hele helga på ski å aking, bålfyring og kos så er enormt sliten... Hehe.. regnet ikke med dette i kveld. men som du skriver over her.. det går nok bra... :-) føler meg litt bedre nu... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...