Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 For i overkant av 2 mnd siden flyttet barnasfar ut. Barna bor med med meg 65 % av tiden. De har alltid sovnet lett i sine egne senger før bruddet, men sliter litt nå. Den største grunnen er selvfølgelig bruddet, videre at de hos far deler rom, men ikke hos meg, samt at vi har ulike rutiner og tider for soving. Etter bruddet har jeg prøvd ulike metoder uten hell, men nå har jeg endelig funnet en som funker. Lurer likevel på om jeg gjør det litt dumt. Dersom de etter å ha lagt seg, roper og er triste eller usikre, så kommer jeg opp (soverommene er i en annen etasje enn stua) og sitter i trappa opp i tredje etasje. Begge kan da se meg fra sengene sine. Jeg lover å sitte der til de sovner dersom de ikke prater. Jeg surfer på iPad og de sover innen 10 minutter. Synes dere jeg gjør noe dumt, eller er det greit med tanke på hva de har vært gjennom i det siste? Barna er 4 og 6 år. Takk for svar. Anonym poster: 550c60bb93416613aed89ca7cded3ab7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Soving - ikke soning HI Anonym poster: 550c60bb93416613aed89ca7cded3ab7
elskerlivet Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Helt greit, men flytt deg gjerne et og et trinn lenger unna, så slipper du å måtte sitte der for bestandig
4 trollunger Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Jeg mener du håndterer det helt flott. Barna trenger "tryggere rammer" akkurat nå. Etterhvert flytter du deg lengre og lengre unna, slik som frk.gifteklar sier, slik at du ikke blir sittende i trappen de neste årene ;-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Enig med de over, akkurat nå trenger de dette. Så får du jobbe med dette når ting har roet seg og de er tryggere. Anonym poster: e2b310ed9cf11788726d030f2f98cbbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå