Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Har en følelse av at jeg har sittet i denne sofaen i flere uker og det har jeg vel også. Etter tre antibiotikakurer, omgangssyke, mellomblødninger og soppinfeksjon er jeg 6 kilo letter av dårlig matlyst og går nå på den siste kuren mot soppinfeksjon.... Det svir litt der nede, og gjør faktisk vondt:( var hos legen på fredag tok klamydia prøve, gonore og bakterieprøve, så er bare å vente da! Regner med at de to første er negative for samboeren sitter her ved siden av meg med influensa og vi synes vel litt synd på oss selv begge to! Kan noen snart fortelle meg at dette snart er over?? Vil bare bli frisk så jeg kan trene, jobbe, gå på skole og ha SEX igjen! Er 3 uker siden sist:( Klage, klage, klage... Unskyld hvis dette er kjedelig lesning, men da kan man heller være glad for at man ikke er i mine sko nå Anonym poster: ecb3aa890d3d5567b05b192e8681a40b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Ja, sitter her med bihulebetennelse selv. Den har jeg hatt lenge og har fått høre av sykehuset at den er kronisk. Huff så smertefult. Jeg ønsker deg og meg god bedring Anonym poster: e85df35fe5e71dcd1d55dbb3b11e5877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå