Gå til innhold

Okey, nå sliter jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde meg en liten one night stand her sist helg. Det var jo i og for seg kanskje ikke det lureste, med tanke på at jeg har mann, men det er ikke poenget her. For det har seg nemlig slik at kondomen vi brukte gikk ut på i 2008. Dette fikk jeg melding om i dag. Herregud! Da virker den kanskje ikke da? Noen med erfaringer?

Anonym poster: 1568ca574d00a2b09e0fcf7eaeb8ce01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut på dato, skal det stå.

Skrevet

Er den gått ut på dato, så kan kondomens virkning svikte ja.. Jeg ble gravid pga et slikt resultat, ungen er 3år nå.. Ikke helt etter planen, men helt toppers i etterkant.. Det vil det nok ikke bli for deg da :-/ Men alt du kan gjøre er å vente og se.

Anonym poster: f308e8466ee1e628313f8c8e6c7a22a3

Skrevet

Sparte han på kondompakka? Et slags bevis på hvor mange han feier over?

Anonym poster: 0f817eef6e6bf04ceda57a2e9544e258

Skrevet

Sparte han på kondompakka? Et slags bevis på hvor mange han feier over?

Anonym poster: 0f817eef6e6bf04ceda57a2e9544e258

Nei vi var hjemme hos han. Han fant pakken når han støvsugde under senga. Vil jo heller påstå at det ikke kan være mange han feier over når han har hatt den samme pakka så mange år.

Skrevet

Jaja, sånt kan skje når man har seg. Som man reder, ligger man, so to speak.

Skrevet

Du var jo koselig! Godt du svarte her, selv om du ikke hadde noe relevant å si.

Skrevet

Ikke det at jeg egentlig vet noe om dette, men når en kondom går ut på dato så er det hel bare større sjanse for at kondomer sprekker? Og merker man ikke det dersom det gjør det?

Jeg må bare spørre; du var utro med viten og vilje? Hvorfor?

Skrevet

Du var jo koselig! Godt du svarte her, selv om du ikke hadde noe relevant å si.

Det er da fakta. Har man sex, tar man en risiko for at prevensjonen kan svikte. Ekstra dumt om det er med en annen enn den man er gift med.

Skrevet

Ikke det at jeg egentlig vet noe om dette, men når en kondom går ut på dato så er det hel bare større sjanse for at kondomer sprekker? Og merker man ikke det dersom det gjør det?

Jeg må bare spørre; du var utro med viten og vilje? Hvorfor?

For av og til vinner lyst over fornuft.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Eller kanskje han er sjalu/sint fo at du er i forhold, eller akurat har oppdaget det, og sier det for at du skal gå å være engstelig helt til mensen dukker opp?

Ellers kan det jo ha gått hull, men det ville dere vel merket i såfall? Eller var det ikke så mye som å se kondomen før den ble fjernet? Her har samboeren som vane å se på den når han fjerner den, og det har hendt en gang at den har sprukket (ikke utgått på dato) da så vi det fort, for den var ikke bare tom, men der den var sprukket, så spriket den litt i sprekken.

Uansett, dette er nok karma HI, er kanskje stygt å si det synes noen, men du valgte jo selv å være utro.

Skrevet

For et tulleinnlegg.

Anonym poster: f7b67f1217db91348884a39d3aeb4be0

Skrevet

Nei han sier det ikke for å være slem. Han er også i et forhold, så han kan jo ikke være sur for at jeg er det. Dette visste vi jo om begge to.

Men han kom ikke i kondomen, så det hjelper jo litt. Men er litt bekymret for sykdommer.

Skrevet

Da får du ta en tur til legen i mårra da vet du.

Skrevet

Ja må nok det. Det blir stas!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...