Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Alt er da laget fra bunn M: Gulrotsuppe med ingefær og hvitløk og grove rundstykker til T: Fullkornpasta m/karbonadedeig og bolognesaus O: Laks med ovnsbakte grønnsaker og byggris T: Wok m/kylling og byggris F: Taco m/alt det som hører til (hjemmelaget tacokrydder) L: Biff m/ båtpoteter og salat S: Ovnsbakt ørret med tilbehør Anonym poster: 74bf3be71b920b40a522fffba0ba7165
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Må du virkelig søke godkjenning hos dibfolket? Anonym poster: 7a460668338b01bd3312a59a99bbb0eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 hvordan lager du hjemmelaget tacokrydder? Har du oppskriften? Ellers så ukesmenyen veldig bra ut synes jeg Anonym poster: 151141e63dae99733c02daac5ae33597
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Jeg synes dette er en av de bedre ukesmenyene noen har spurt om "kritikk" på på dette forumet. Her er det fullkornsprodukter, grønnsaker og både fisk, fugl og rødt kjøtt. Mitt nyttårsforsett er å spise mer fisk enn det vi gjør nå, så jeg har personlig tenkt å øke antall fiskemiddager til 3 stk i uka. Så vi har ønsket oss, og fått, den nye fiskekokeboka til Gausdal. Det ser veldig lovende ut altså. =) Anonym poster: c10f957a527f4efd3ad06f144a3cb636
Beklager - Dysleksi Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Jeg ble sulten... Så veldig bra ut. Bare lurer... Gjentar du nenne hver uke?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Jeg ville hatt en dag med mager fisk, feks torsk. Alternativt kan du jo lage fiskesuppe på mandag. Og så forsøker jeg personlig å ha en "vegetar" dag hver uke, men det er jo smak og behag. Anonym poster: e147fadbfbe469aac5a0d7233408f059
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Hjemmelagd tacokrydder kan en finne hvis en googler ketolyse/lavkarbo f.eks Anonym poster: fbb476022129b66e4d34441f29db34a5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Jeg er ikke så kreativ på kjøkkenet og dette er stort sett det eneste toåringen spiser, så blir mye av det samme. Lager også en del andre supper også, er så lettvint. Men varierer grønnsakene og tilberedingsmåter Anonym poster: 74bf3be71b920b40a522fffba0ba7165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå