Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Har alltid hatt problemer med den sosiale biten. Jeg har alltid vært godt likt og har en del venner. Men føler likevel at jeg er til bry og at de fleste unngår meg! Jeg tar sjelden kontakt med venner/de i klassen for å finne på noe da jeg føler jeg vare er til bry.. Dersom jeg er alene med ei vennine/noen fra klassen, føler jeg skikkelig prestasjonsangst og ubekvem. Dersom vi er mange ilag, takler jeg det bra! Flere som har det slik? Anonym poster: 2ebe60ad7efaf1d4e77d94e0b37829de
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Har det litt som deg, på fester og på jobb kan jeg være midtpunkt, skravler i et sett, spøker og får folk til å le. Men egentlig har jeg elendig selvtillit og spør nesten aldri om noen vil finne på noe med bare meg.. ingen gode tips dessverre. Anonym poster: 55aba6d481b7fd94ca2a4c9c97276870
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Har det sånn som deg. Er så heldig å ha to gode venner jeg ikke har det sånn med, men de har flyttet til hver sin andre by, så da blir det mest telefonkontakt. Sliter spesielt veldig med å bli kjent med nye folk, da jeg ikke inviterer meg selv til å finne på noe med andre. Også de jeg føler jeg har god kjemi med og kjenner godt finner jeg aldri på noe med utenfor jobb. Klassevenner eller andre jeg "kjenner" mister jeg kontakten med, fordi jeg er så dårlig på den biten der. Føler mg til bry, og at jeg ikke er bra nok å henge med, selvom det virker som de liker meg. Anonym poster: 60c7a70b01bfc1f7829abb785b1838f7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Jeg kjenner meg litt igjen. Jeg tenker ofte at jeg skal ta kontakt med forlk, men så tenker jeg etter på at det passer sikkert ikke, og så lar jeg være. Mitt nyttårsforsett i år er faktisk å la folk bestemme selv om det passer eller ikke:) Anonym poster: 7b24ebb6da95eb32cd5782ba114dd605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå