Gå til innhold

Litt bekymret mamma her... Grunn til det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev tidligere i dag, at jenta vår på 2år våknet m 39 i feber og har hatt nærmere 40 i hele dag. Har ikke fått febernedsettende da allmenntilstanden har vært helt fin, spist og alt. Som jeg nevnte før gikk hun på pencilinkur i julen og hadde da øre og hals betennelse. Nå er d ingen tegn til det.

Ikveld ble allmenntilstanden mye verre, veldig slapp og grinete. Målte men nå var den kun 38! Sjekket to ganger. Så skjønner lite nå egentlig.. Har fått stikkpille og sover tungt nå,

Anonym poster: 394ab3939ba1370bd158342fc26228c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars. Den lille kroppen er nok sliten etter å ha hatt høy feber en hel dag.

Anonym poster: e296013d55131e6550367816902ce984

Skrevet

Jeg ville passet litt ekstra godt på, og sjekket han en gang eller to i løpet av natten. Kan jo meget være at han ble ekstra tidlig trøtt siden han er syk, men man skal lytte til magefølelsen som mamma, og bedre å våke litt ekstra en natt, så føles det bedre i mammahjertet. Når sønnen min er såpass i dårlig form og har så høy feber, sjekker jeg han etter utslett, feber og tilbyr drikke på natta.

God bedring! Ring legevakta hvis du er usikker - alltid!

Skrevet

Off ja, synes det var ekkelt å ha en sånn følelse. Ikke vandt til det, så skal nok passe godt på her. Sovnet raskt, men gråt en del før hun fant roen. Stikker litt i mammahjertet.,

Anonym poster: 4138c83c6ea5e097c15709046101f2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...