Gå til innhold

Se på tv Norge nå folkens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyyy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker jeg faktisk sliter med å se det, for jeg blir såmprovosert....

Mc donalds 2-3ganger pr dag.... Sier til barna at grønnsaker og frukt er ekkelt....

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Merker jeg faktisk sliter med å se det, for jeg blir såmprovosert....

Mc donalds 2-3ganger pr dag.... Sier til barna at grønnsaker og frukt er ekkelt....

Snedig at hun er hjemmeværende, han er arbeidsledig og ingen av dem har tid til å lage skikkelig mat

Skrevet

Tv Norge ja....

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Så det på fem i over i går(tror det var den kvelden)

Verst er ikke sett enda for dere (tror jeg) ang hun hjemmeværende 24 åringen og samboeren som er hjemme også.. Jeg fikk realt sjokk, den mannen hennes er rett og slett evneveik oghun uvitende..

Skrevet

Helt sykt. Stakkars, stakkars barn :( Kommer til å få hjerteinfarkt innen de er 30.. Rart noen kan være SÅ uopplyste i dagens samfunn, og i tillegg lar det gå utover uskyldige barn.

Anonym poster: 9e9e1d03e90a97a19d8c522cf44ffd58

Skrevet

Joda barn&engler, den familien har vi sett. De med flere barn, og mc donalds flere ganger pr dag?

Skrevet

Btw spiser de ALDRI GRØNT. bare godterier osv hver dag.... Mishandling

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Joda barn&engler, den familien har vi sett. De med flere barn, og mc donalds flere ganger pr dag?

Joda.. Vet dere har sett de, for de kommer frem tidelig.. Men har dere sett GRUNNEN til at de lever slik? At han egentlig er kokk??? Om ikke: bare vent, det blir ikke bedre akuratt..

Skrevet

Han lagde nettopp pasta osv..... Og barna likte det. Mor var ikke der

Skrevet

Ble jo enda verre av at han pappaen egentlig er glad i å lage mat, men ikke tør å stå opp for at barna skal få sunn mat :( Han burde sette ned foten!

Anonym poster: 9e9e1d03e90a97a19d8c522cf44ffd58

Skrevet

Stedatteren til hun bruden ser virkelig ikke komfortabel ut! Har en følelse av at stemoren pusher henne litt når hun forteller om hvor mye hun elsker kroppen sin osv. Virker ikke helt ektefølt fra hennes side.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Han lagde nettopp pasta osv..... Og barna likte det. Mor var ikke der

Da har dere sett det da.. De spiser slik fordi han ikke har noe å si i matvanene dems?? Her er han utdannet og kan å lage mat, han har nok lært viktigheten med maten osv, men må "skjule" at han gir ungene næringsrik mat, ved å gi det når hun er borte? Da er man evneveik, lar ungene spise på seg nærings mangel og sterk sjanse for fedme senre i livet, bare fordi han ikke klarer å si sin mening om maten de gir barna?

Og hun som sier hun ikke tvinger ungene til å spise maten?? Hun tilbyr de jo ingenting annet, så hvordan kan de da si at de vil spise noe annet enn det?

Skrevet

Omsorgssvikt, kaller man dette.

Skrevet

Kvalmende. Ingen tvil... Mannen er en totalt tøffer som ikke står opp for sine barn i dette, og mora er utrolig egoistisk. Kjenner jeg virkelig ikke burde se på dette hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...