Gå til innhold

Lager du alle middager hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva som er normalt der ute, men selv lager jeg middag kanskje hver 14 dag, mens mannen min lager de andre dagene. Mannen min elsker å lage mat, og dermed blir jeg unødvendig på kjøkkenet. Er selv vokst opp med en mor som lagde 100% av all mat hjemme, min far kan så vidt koke pølser.

Hvordan er det hos dere? Lager du eller mannen mest middager?

Anonym poster: 5e37b5c2a6699a4bcaf11ed8fe4b9d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å lage middag, så ja, sikkert 98%, men det hender andre trår til... barn med skolekjøkken og mat-ambisjoner er fx sterkt representert i perioder.

Anonym poster: ddb053cc5d1fe4c081485010b82dc803

Skrevet

Stort sett alltid av den enkle grunn at jeg er veldig glad i å lage mat, og mannen setter umåtelig pris på maten min og spiser med stor iver :) Da er det hyggelig å lage mat :)

Skrevet

Her er det stort sett alltid mannen som står for matlagingen :-)

Skrevet

Jeg lager mat mellom 5 og 7 ganger i uken.

Passer best slik siden jeg kommer hjem først og jeg er kokk :)

Anonym poster: 6014bccbdb815f108a01eecc041aab6a

Skrevet

Jeg elsker å lage mat og lager alt selv. Mannen kan ikke lage mat og ikke gidder jeg å lære han det:p

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg elsker å lage mat, så samboeren slipper unna.. Er kunn når jeg er syk og ikke klarer å forholde meg til mat, og da jeg hadde sterk svangerskaps kvalme, han har laget maten..

Skrevet (endret)

Den som er hjemme først lager hverdagsmiddagene.

I helgene så kommer det an på hva vi skal ha. Tradisjonmat lager mannen, jeg eksperimenterer mer med eksotisk smaker.

Vi er begge habile kokker, men totalt lager nok mannen flest middager i løpet av et år.

Endret av humlesurr
Skrevet

Han lager hverdagsmaten når han er hjemme, imenst jeg står for søndagsmiddagene

Vi spiser endel ute, ikke mc donalds.

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Stort sett meg, men det er fordi jeg er så glad i å lage mat. Men jeg slipper mannen til innimellom da :-D

Skrevet

Jeg lager middag hver dag, er kokk og hjemme 2 timer før mannen.

Han kan lage mat, men jeg gjør det mye kjappere så derfor er det fort gjort at jeg gjør det ;)

I helgene lager vi ofte noe godt sammen etter barna er i seng.

Skrevet

Jeg er som regel hjemme først, og lager da middag. Men i helger og ferier, lager vi sammen eller bytter på :)

Anonym poster: 5906c9b29e39151bbc80660e34bb0332

Skrevet

Vi prøver å bytte på, men blir nok mest meg. Det blir forhåpentligvis mer likt når jeg skal i jobb igjen. Vi har en regel om at den som ikke lager mat skal ta oppvasken :)

Skrevet

Nei, no som gubben er i permisjon lagar han middag dei dagane eg jobbar. Ellers deler vi på.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg lager stort sett middag på hverdagene, og han lager i helgene. Jeg slutter tidligere enn han på jobben, så da er det greit å starte på middagen slik at vi ikke spiser så sent.

Men den som lager middag slipper å rydde på kjøkkenet etterpå, sånn sett er det helt ok at jeg lager flest middager :)

Skrevet

Jeg lager i ukedagene, han i helgene. Jeg skulle gjerne lagd i helgene også, for jeg elsker å lage mat :) Men han liker det også, så han må få slippe til han også ;) Passer best siden jeg er hjemme i ukedagene og han er sliten etter jobb.

Skrevet

Noen lager jeg, noen lager mannen, men de aller fleste lager vi faktisk sammen. Synes det er koselig å prate om dagen samtidig som vi lager mat.

Skrevet

Jeg lager alltid maten,men jeg vil det selv :-) Er hobbykokk og synes det er avslappende.

Mannen lager hvis jeg vil, men han liker det ikke og er heller ikke spesielt flink, og det går vel gjerne hånd i hånd.

Skrevet

Mannen har alltid laget maten, han liker det og jeg suger i matlaging... type.. brenner egg! Men nå er jeg i permisjon og har blåst støv av den gamle kokeboka, så nå lager jeg all maten... og ingen har klaget (eller dødd) ennå.

Skrevet

Det er som oftest mannen som lager middag. Han elsker det nok ikke, men noen må jo gjøre det. Jeg lager kanskje 1 dag pr uke?

I tillegg er det han som handler og baker brød.

Anonym poster: 5944fd67c4818e7a1171a97ab966f4bf

Skrevet

Jeg lager nesten bestandig middagene i ukedagene mens vi deler på det i helgene. Akkurat matlagingen gjør jeg gjerne selv når jeg er hjemme. Der er jeg mye flinere enn ham.

Faren min har alltid laget nesten like mye mat som min mor, mens min svigerfar knapt kan smøre sine egne brødskiver.

Anonym poster: 0a38daa33792e6a2117d89daaaa5fa13

Skrevet

Jeg som lager all maten i huset. Elsker å stå på kjøkkenet så, syns det er moro å eksperimentere og prøve meg fram. Samboer kan ikke koke spaghetti engang :P

Skrevet

Første mann hjem lager middag eller begynner på den i alle fall også blir det som det passer. Jeg er bedre enn gubben på forskjellige ting, men han har noen retter som er innmarie gode

Skrevet

Ja, lager alle middagene om jeg ikke er syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...