Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Får sopp i rumpa når jeg ser skrivefeil som dette. Det skrives "Fødte" og "Ammet"! Anonym poster: 03a9fc9cb84b2755ef0f9449ff27e547
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Hun ene som bruker å skrive dette er DANSK! Sånn. Ble det likar no? Anonym poster: cbed341dfc70bcb08bddce0d4fcc6ded
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Anbefaler Canesten mot soppen. Anonym poster: 1faefb580e52a3bf4ba6d0145968734f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Hvis du ikke klarer å forstå at vi faktisk er flere dansker her inne er du riktig tosset. Anonym poster: 455f2cb847d5ac2c8364472340e3ca24
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 hahaha, sorry, hahaha..... Forsikre deg om at det faktisk er skrivefeil før du retter på folk neste gang da;) hahaha Anonym poster: 85aa5dcd88e51ac37e5dc6ca348549f9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Får også makk av de som skriver "Jeg er i livet" Anonym poster: d4da406ff990c61c7b4849b88bbe786c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Hørt om dansk? Det er mange danske brukere (jeg kjenner til fire). Anonym poster: 8549a9ca277c3e3f839316239740cbed
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Typisk å komme med; "Ikke norsk, du er rasist altså" "Har dysleksi, skal du dømme meg for det nå?" Anonym poster: 8d8048a2b1ccfb2418785cc3c7fa2a42
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2013 #9 Skrevet 6. januar 2013 Typisk å komme med; "Ikke norsk, du er rasist altså" "Har dysleksi, skal du dømme meg for det nå?" Anonym poster: 8d8048a2b1ccfb2418785cc3c7fa2a42 Var vel ikke akkurat noen som kom med det nå før deg, er du skap-hetser, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå