Gå til innhold

"Fødet" og "Ammede"...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sopp i rumpa når jeg ser skrivefeil som dette. Det skrives "Fødte" og "Ammet"!

 

Anonym poster: 03a9fc9cb84b2755ef0f9449ff27e547

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ene som bruker å skrive dette er DANSK!

 

Sånn. Ble det likar no?

 

Anonym poster: cbed341dfc70bcb08bddce0d4fcc6ded

Skrevet

Anbefaler Canesten mot soppen.

 

Anonym poster: 1faefb580e52a3bf4ba6d0145968734f

Skrevet

Hvis du ikke klarer å forstå at vi faktisk er flere dansker her inne er du riktig tosset.

 

Anonym poster: 455f2cb847d5ac2c8364472340e3ca24

Skrevet

hahaha, sorry, hahaha.....

 

Forsikre deg om at det faktisk er skrivefeil før du retter på folk neste gang da;)

 

hahaha

 

Anonym poster: 85aa5dcd88e51ac37e5dc6ca348549f9

Skrevet

Får også makk av de som skriver "Jeg er i livet"

 

 

 

 

Anonym poster: d4da406ff990c61c7b4849b88bbe786c

Skrevet

Hørt om dansk? Det er mange danske brukere (jeg kjenner til fire).

 

Anonym poster: 8549a9ca277c3e3f839316239740cbed

Skrevet

Typisk å komme med; "Ikke norsk, du er rasist altså" "Har dysleksi, skal du dømme meg for det nå?"

 

Anonym poster: 8d8048a2b1ccfb2418785cc3c7fa2a42

Gjest sug lut
Skrevet

Typisk å komme med; "Ikke norsk, du er rasist altså" "Har dysleksi, skal du dømme meg for det nå?"

 

Anonym poster: 8d8048a2b1ccfb2418785cc3c7fa2a42

Var vel ikke akkurat noen som kom med det nå før deg, er du skap-hetser, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...