Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Vi har vørt sammen i over 3 år, men har heldigvis ikke noe barn sammen. Vi har vært vårt barn fra tidligere forhold, der vi begge har den fulle omsorgen for barna. Forholdet har skrantet lenge og jeg ser ikke noe framtid sammen med ham. Dette er noe jeg nå har følt lenge! Har bare ikke gjort noe med det.. Forholdet har vært turbulent hele veien, å han gir meg absolutt ikke noe av det jeg trenger og ønsker i mit liv (stabilitet, rutiner). Vår holdninger og verdier her i livet kresjer totalt - han misliker utlendinger, tenker penher, egoistisk, eier ikke empati for andres situasjon... Forholdet har vært prege av narkotika, utroskap og krangel (han). Jeg har gang på gang vært den svake og tilgitt han. Stolt på han npr han har sagt at han ikke skal gjøre det igjen. I bunn og grunn er han er snill person med fast jobb, god økonomi, eier hus, hytte osv.. han har desverre bare noe problemer.. :/ Men nå er det på tide at jeg strekker ryggraden og gjør noe med situasjonen!! Vi bor heldigvis ikke sammen.. Anonym poster: 9c09362e82aae928924753607de490f1
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Høres ut som en grei konklusjon. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Bra at du ser det men kjenner jeg blir bekymret om han har hovedansvar for barn om han ikke eier empati og bruker narkotika og ikke har et stabilt liv. Anonym poster: 06760280a5a73d959aab3078fce1981b
Hybelkanina Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Lykke til! Siden du skriver at du gang på gang har vært svak og tilgitt så er deg tydeligvis ikke første gang du har tenkt tanken. Gjennomfør det denne gangen, ikke minst for barnet ditt sin skyld!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Lykke til! Anonym poster: c72a7807c3ea99b6e0c01e59b4f79895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå