Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 jeg har ikke ofte saft i hus, men når jeg først har så bli mini spinnvill - så jeg gjemmer den. han får ikke av meg, men mannen gir han inni mellom hvis han blir missfornøyd med å bare få vann. jeg har sagt til han at han kan ikke finne frem saft når han er misfornøyd for da godtar han jo aldri vann fordi han vet det finnes noe bedre i kjøleskapet. som regel så godtar han det når vi viser at det ikke er saft der. han er litt over 3 år og oppdaget saft i høst, men nå er jeg lei. er det noe annet en kan ha i vannet som gir smak utenom agurk og sitron? Anonym poster: cd2d7ca54fd1d3630f3612840d89f5c6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 han har aldri brydd seg om saft flasken tidligere helt til min mor viste hva som er oppi i den som hun har hjemme hos seg! arg!! Anonym poster: aa7831ed02596c45374b98248faee9b5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Gjør vel ikke noe og gi saft vel? kan jo begrense det og ikke ta så mye saft i,men mest vann Anonym poster: 7fd53bca132ab0f2b94e413032bdd5c3
Eira <3 Familien Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Vi har hatt både jordbær, appelsin og ananas i vannmugger i kjøleskapet slik at vi slipper å blande saft. Funker bra her i huset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå