Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Ei på 3,5 som blir lei seg og vil hjem fordi man ikke sier Hei x (navnet hennes) Skulle ha besøk igår av ei venninne og datteren hennes. Og da de kom sa datteren min kun "Heeei". Og dette ble datteren hennes så lei seg for at hun kun ville sitte på fanget til moren. Og ikke snakker hun ordentlig heller, og ikke vet jeg om hun forstår så mye av det vi sier så hvordan løse sånne problemer? Hun blir ofte lei seg for sånne små ting. F, eks om jenta mi har ett spill hun ikke har. Eller noe annet som hun ikke har. Da vil hun ha med seg den tingen, eller dra og kjøpe ny. Med engang. Jenta mi hadde jo gleda seg til dem skulle komme, så ble veldig skuffet når hun ikke ville røre seg fra fanget. Sa til jenta mi at hun ble lei seg fordi jenta mi ikke sa navnet hennes når dem kom, og at det ikke var noe og bli lei seg for, men at datteren hennes ble dette fordet. Vet ikke hva jeg skal si til jenten min. Anonym poster: 73163ca23f47a6c0a91b908bc089df4c
<3 2G <3 Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Du må vel bare forklare at alle er forskjellige. Sånn er livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå