Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Legger dere papir på toalettskåla? Tar dere i dørhåndtaket på vei ut?Jeg legger alltid papir på; og bruker håndtørkepapiret på dørhåndtaket.. Syns offentlige toaletter er ekle og det er så mange som ikke vasker hendenr.. Mulig jeg er hysterisk ? Anonym poster: 641eecfa6defd5dbb1d47371e4fabe47
Miss Dynamite Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Jeg gjør akkurat det samme. Er igrunn litt hysterisk når det gjelder offentlige doer... Vil også puste minst mulig der inne... På skolen der jeg går nå er det en skikkelig slesk lærer som aldri vasker hendene. Og bryr seg ikke.. Har nå fått litt noia for hele stedet haha
DotM Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Jeg gjør og det samme, prøver å unngå offentlig toaletter så mye som mulig
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Om jeg absolutt er nødt til å sette meg ned, dynker jeg hele skåla med dopapir, ja, slik at det blir som å sitte på ei pute Men som oftest så står jeg bare, og bøyer meg til. Så mye som det er mulig, bruker jeg albuer til å åpne dører og skru på/av vannkrana. Er det et skikkelig ekkelt sted, bruker jeg papir på både krana og dørhåndtak, men ofte finnes det jo bare sånne håndblåsere her jeg bor, og kun dopapir inne på doene, så da blir det albuen som blir brukt, eventuelt at jeg trekker genseren godt over hånda før jeg tar i noe som helst. Anonym poster: de5c20188d982182d9e62d6482b20f28
Raych Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Går ikke på offentlige toaletter..... Hvis det da ikke blir helt nødvendig og da legger jeg på papir og åpner døra med albuen Kan ikke huske sist jeg var på et offentlig toalett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå