Gå til innhold

Flere på psmf her nå??


Papegøyeblomst

Anbefalte innlegg

Kaster meg på psmf-toget enda en gang, for fullt fra imorgen... Skal prøve å holde ut hele januar. Dagsmeny plottet inn på diett.no, en svær bøtte proteinpulver kjøpt inn. Klarer ikke tran, så tar trippel omega3-dose.

 

Badevekta har vist 86,6 i 2 mnd nå, så er vel på tide å bytte batteri eller kaste den på dynga.

 

Orker dere trene på psmf? har ikke orket tidligere, men skal tvinge meg til noe styrketrening her hjemme denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på å starte i morgen. Litt halvveis riktignok, for har hele to selskap å delta i til helgen, urealistisk å holde regimet gjennom helgen altså, men tar man-fre, så på'n igjen neste mandag, så får vi se hvor lenge jeg holder da. Lengste strekken før uten pause/oppkarbing/frimåltd er 16 dager, men da var jeg rimelig utafor ;-)

 

Jeg tåler fint å gå på psmf, og føler egentlig at jeg kan trene som normalt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang på psmf klarte jeg å holde ut i 23 dager, og gikk ned 8kg. Har begynt i dag, med kokte eggehviter og agurk (min typiske psmf-frokost), og videre i dag blir det kyllingfilet og biff (hvis jeg orker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, startet onsdag. Startvekten viste 66,7 kg og i dag viste den 63,4 kg, men tar ikke det for god fisk. Bryr meg om tallene som kommer på onsdag (mandag i 2013 tråden :P), vet hvor mye vekten kan variere. Har glemt å måle meg, tenker jeg gjør det i morgen tidlig :)

 

Skal prøve å trene til uka, mulig jeg trener til 30 day shred i morgen. Kommer an på formen. Har spist mye kylling, karbonadedeig, egg, skinke og strimlet svinekjøtt..Og selvfølgelig salat til, innenfor lovlig mengde. Begynner å bli lei.. I går spiste vi indrefilet og det var ikke så ille :P Vi kommer nok til å ta det litt uke etter uke for å se hvor lenge vi skal holde på :)

 

Kan tilføye at jeg sliter litt med å få i meg all maten egentlig... Blir fort mett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, startet onsdag. Startvekten viste 66,7 kg og i dag viste den 63,4 kg, men tar ikke det for god fisk. Bryr meg om tallene som kommer på onsdag (mandag i 2013 tråden :P), vet hvor mye vekten kan variere. Har glemt å måle meg, tenker jeg gjør det i morgen tidlig :)

 

Skal prøve å trene til uka, mulig jeg trener til 30 day shred i morgen. Kommer an på formen. Har spist mye kylling, karbonadedeig, egg, skinke og strimlet svinekjøtt..Og selvfølgelig salat til, innenfor lovlig mengde. Begynner å bli lei.. I går spiste vi indrefilet og det var ikke så ille :P Vi kommer nok til å ta det litt uke etter uke for å se hvor lenge vi skal holde på :)

 

Kan tilføye at jeg sliter litt med å få i meg all maten egentlig... Blir fort mett..

 

Det er derfor jeg bytter ut noen måltider med proteinshake av og til, for jeg orker ikke tygge kjøtt 4 ganger om dagen...

Har du oppkarbingsdager?

Jeg har hatt det tidligere ca. èn gang i uka, hvor jeg fokuserer på brød, frukt og yoghurt ( og en liten bit mørk sjokolade). tror jeg må ha det denne gangen også, syns det er så kjipt å ikke kunne spise frukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne byttet med proteinshake, men alt vi har nå (bestilt en del fra iherb) har melk i seg. Jeg ammer fortsatt bittelitt og hun er mest sannsynlig allergisk mot melk... Bah..

 

Vi har planer om å ha det, men har ikke gått en uke enda :) savner frukt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken proteinshake bruker dere?

 

Vi går over til nytt regnskapsystem på jobb denne uken så jeg våger meg ikke ut på hardbarket PSMF riktig enda. Føler ikke jeg har hodet med meg når jeg ikke får noe påfyll av karbohydrater.

 

Hva gjør dere for å unngå for mye vakuum i hodet?

Og hvor mye trener dere?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang på psmf klarte jeg å holde ut i 23 dager, og gikk ned 8kg. Har begynt i dag, med kokte eggehviter og agurk (min typiske psmf-frokost), og videre i dag blir det kyllingfilet og biff (hvis jeg orker)

 

Wow, 23 dager er heftig!! På dag 16 våknet jeg opp og bare gråt, ikke fordi jeg hadde det så grusomt, tror det var leptinnivået som hadde nådd bunnen XD Så her blir det ukentlig oppkarbing gitt! Jeg trener baseøvelser/fullkropp (mark, sqat, hipthrust, benk, chins (el nedtrekk), arnoldpress) 3x per uke. Bruker også endel pulver. Husker ikke i farta hva de heter men det er høykvalitets whey isolate og kasein hvis jeg fyser på litt fluff ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke denne, den er helt ok.

 

http://www.iherb.com/Dymatize-Nutrition-Elite-Whey-Protein-Isolate-Chocolate-Fudge-2-03-lbs-920-g/25752

 

 

Hvis jeg er litt sulten, men ikke orker tanken på å lage noe, tar jeg en ss fiberhusk oppi shaken (psyllium husks), lar det svelle 10 min før jeg drikker.

 

Det er viktig å ta vitamintilskudd og høy dose omega3 eller selolje når man går på psmf.

Jeg tar i tillegg krom nå den første uka, for å minske godtesuget.

 

Har ikke tenkt til å veie meg før 1.februar, og da SKAL jeg ha kommet under 80kg, om så bare 100g...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også og hive meg på psmf :)

 

Leter etter protein pulver . Men det er jo et hav, så usikker på hvilke jeg skal velg...

 

Noen tips ?

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg nå linken fra iherb:) går det lang tid, før varene kommer??Vil begynne nå!!!:)

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg nå linken fra iherb:) går det lang tid, før varene kommer??Vil begynne nå!!! :)

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

 

Fra Iherb tar det ca 10 dager. Du MÅ jo ikke ha proteinpulver for å begynne -

Du kan jo kjøpe proteinpulver på helsekost ec, men det er jo svindyrt.

 

Her er en grei link, forresten:

 

http://myrevolution.no/s/hurtig-vektnedgang-med-psmf/

 

Jeg flyr på veggen av å ikke smake noe søtt, så her går det i ganske mye cola zero, og en neve bringebær med stevia til kveldskos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 2 med psmf, kjøpte proteinpulver på butikken, blir litt mye kjøtt syns jeg:)

 

Syns det går greit prøver og drikke mye vann og te:)

 

Spent på resultat!

 

Hilsen anonyme over her:)

 

Magemål på 99!!!! Det skal ned!!!

 

Lykke til:)

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du gått på psmf før? Hvordan gikk d evt når du sluttet? Litt spent på d:)

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt til å bruke et år på å gå ned 30kg, og begynte med psmf som kickstart i august i fjor. Etter jeg sluttet, gikk jeg noen uker på nutrilett, så litt lavkarbo, så litt kaloritelling..

.Klarte liksom ikke helt å bestemme meg for hva som passet best for meg.

Allikevel hadde jeg gått ned 17 kg i midten av desember.

 

Jeg veier meg veldig sjelden, men gikk opp 3-4 kg i jula. Etter 4 dager på psmf igjen, er jeg tilbake på det jeg veide før jul, 84 kg.

Kommer til å fortsette med kaloritelling (og lite karbo/sukker) når jeg er ferdig med denne omgangen psmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lete etter proteinpulver i morgen. Håper jeg finner noe uten melk, men vedder på at jeg må bestille på nett. Er drittlei kjøtt nå :) I dag prøvde jeg meg på karbonader, syns det var stusselig uten poteten :( hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lete etter proteinpulver i morgen. Håper jeg finner noe uten melk, men vedder på at jeg må bestille på nett. Er drittlei kjøtt nå :) I dag prøvde jeg meg på karbonader, syns det var stusselig uten poteten :( hehe.

 

Karbonade er vel ikke det optimale å spise på psmf, er gjerne litt mye fett, men det kommer jo an på hva du spiser resten av dagen.

Du venner deg til å spise kjøtt uten potet/ris etc og saus etterhvert.

Jeg spiser en del reker (kjøper sånne frosne med skall),men i begynnelsen var det veldig kjipt å spise det uten loff og smør...Men nå er jeg vant til det også, så det spiser jeg uten å føle at noe "mangler"..

En typisk frokost hos meg er 4 kokte eggehviter ,(koker egg som vanlig, og fjerner plommen når de er ferdigkokte) og en hel agurk.

Du kan også spise grillet kylling uten skinn og synlig fett.

 

-Så det går an å variere litt fra bare "kjøtt".

Jeg har mye motivasjon i at jeg èn gang i uka kan spise "hva jeg vil" (innenfor visse rammer selvsagt) - og når jeg holder på å sprekke, tenker jeg på at jeg har jo klart å slutte å røyke, noe som var myye tøffere..-Så da klarer jeg jo ihvertfall dette!

 

Lykke til videre alle sammen :-)). Anbefaler dere å sjekke ut linken over - gå inn på forumet også, der er det mye info..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt karbonadedeig er vel lov? Har hentet oppskrift fra oppskrift-tråden til fitnessbloggen. Spiser en del kylling og eggehviter :) Har planer om å ha spise "hva jeg vil" på lørdag. Må bare finne ut hva, er egentlig drittlei mat generelt. Finner nok noe godt som faller innenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i selskap søndag, så jeg må ta spise dag da.

Spiser dere uhemmet?:) vis fare for at jeg gjør ...hihi

 

Trodde jeg skulle være mer sulten på denne kurer, men går overraskende bra , jeg sulter ihjel på grete roede......

Trøtt og slapp da, så orket ikke gå tur slik jeg hadde tenkt, håper e

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rask på tastene der:)

 

Håper energien kommer tilbake, hjalp med Pepsi Max, så blir vel noe liter med det:)

 

Her går det mest i karbonadedeig. Skyr og cottage chees, omelett. Og krydder, store mengder:)

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rask på tastene der:)

 

Håper energien kommer tilbake, hjalp med Pepsi Max, så blir vel noe liter med det:)

 

Her går det mest i karbonadedeig. Skyr og cottage chees, omelett. Og krydder, store mengder:)

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Det er vel ikke meningen at man skal spise uhemmet (selv om jeg har tendensen selv) - ideelt sett skal man pøse på med karbo, men fortsatt være forsiktig med fett...(yeah right)

 

Men jeg lurer på, hvis du spiser omelett ofte,- er det da kun av eggehvitene? Eggeplommene inneholder mye fett, så det har jegblitt rådet til å holde meg unna når jeg er på psmf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, hjemmelaget pizza der ga du meg et VELDIG godt forslag!!! Drømme seg bort.. Jeg er ikke den som overspiser mat, de er det dumme forholdet mitt til sjokolade som ødelegger.. Hvorfor smaker noe så 'farlig' sååå godt? Damn it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rask på tastene der:)

 

Håper energien kommer tilbake, hjalp med Pepsi Max, så blir vel noe liter med det:)

 

Her går det mest i karbonadedeig. Skyr og cottage chees, omelett. Og krydder, store mengder:)

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Det er vel ikke meningen at man skal spise uhemmet (selv om jeg har tendensen selv) - ideelt sett skal man pøse på med karbo, men fortsatt være forsiktig med fett...(yeah right)

 

Men jeg lurer på, hvis du spiser omelett ofte,- er det da kun av eggehvitene? Eggeplommene inneholder mye fett, så det har jegblitt rådet til å holde meg unna når jeg er på psmf...

 

Laget omelett av en plomme og 3 eller 4 eggehviter i går, kanskje jeg skal droppe den da?hmm "glemte" fett i protein og karbohydrat tellingen, legger inn på diett.no . Er det under 20 på fett også? Kom over det i går, ble 32!!pokker! Håper ikke d hi hindrer at jeg går ned:(

 

Anonym poster: 02ccc7fae5cd1d191f7d50288f65314c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tanke: eggeplommer er proppet med viktige vitaminer, mineraler og sunn næring. En eggeplomme inneholder ca 5 gr fett, så kanskje man kunne tatt en eggeplomme eller to innimellom og heller redusert litt på omega3 de dagene. Det samme gjelder egentlig for laks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...