Gå til innhold

noen som bruker hårfjerningskrem på¨dåsa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at d ikke er bra å bruke det der nede, men hvor ikke egentlig?

Håret vokser så fort ut igjen om man bruker høvel.

Anonym poster: cd44e078c85bd8b0b0284e05127cf30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at d ikke er bra å bruke det der nede, men hvor ikke egentlig?

Håret vokser så fort ut igjen om man bruker høvel.

Jeg bruker det. Går helt fint, svir bittelitt.

Anonym poster: a5989a103a19825408754b6f301e0bba

Gjest sug lut
Skrevet

Nope. Forsåvidt fordi jeg ikke fjerner dåsehår, men hadde ikke gjort det uansett, er store muligheter for at den fjerner hele dåsa, etter at jeg tilfeldigvis oppdaget at den blant annet fjernet malingen fra betonggulvet. Denslags skal ikke Laura utsettes for.

Skrevet

Nope. Forsåvidt fordi jeg ikke fjerner dåsehår, men hadde ikke gjort det uansett, er store muligheter for at den fjerner hele dåsa, etter at jeg tilfeldigvis oppdaget at den blant annet fjernet malingen fra betonggulvet. Denslags skal ikke Laura utsettes for.

ha ha! :D
Skrevet

dytt

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Syns generelt ikke hårfjerningskrem virker i det hele tatt. Ser ut som jeg har skabb hvis jeg bruker det...

Skrevet

jeg prøvde en gang. Fy søren som det sved!! Jeg fikk nesten brannsår. Ikke forsvant håret heller. Det knakk og falt av her og der, stakkars rosita, hun var helt skamfert. Huden var sår og rød i dagesvis så jeg kunne jo ikke ta høvelen på restene. Og så begynte det å klø....

Nei huff, aldri igjen!!!

Skrevet

Det fungerer ikke der nede på meg... Det fjerner hårene, men ikke hele håret.. Altså, det blir rett og slett mye dårligere resultat enn om jeg bruker høvel.. Ser ut som 3'dagers hår når man er ferdig.

men er vel forskjellig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...