Gå til innhold

man bruker vell ikke kjenne noe før ca uke 16?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 3 gangs.. og har mye "problemer" med magen, altså luft.. kan også føle pulsen min i magen.. men i går, følte jeg noe heeelt annet.. var noe jeg ikke har følt på lenge.. var som om en "muskel" strammet seg og spente til... hmm... har vell egentlig skat til meg selv at det ikke er mulig at det var spira.. den er jo ikke så stor liksom.. er i uke 14 i dag... hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fler gangs fødende kan jo det... Jeg har kjent tidlig begge gangene,altså både første gang å nå... Fra uke 16 kjente jeg skikkelig ;)

Skrevet

hmm.. kanskje det var lille bøllefrø som sa hei da...

Skrevet

Mye mulig ;)

Skrevet

jeg kjente det i uke 15, og jeg var førstegangs.. de sier jo at har du vært gravid før så kan du kjenne bevegelse tidligere.....

Skrevet

Denne gangen, med nr fire, kjente jeg nesten regelmessig fra uke 14, morkaka ligger i bakkant, og dermed kjennes mye tidligere og bedre :) Mannen min kjente på utsiden fra 17-18 uker. En skikkelig villbasse får vi! :D

Skrevet

Da jeg var gravid med nr.2 kjente jeg tydelige bevegelser allerede i uke 12!

Skrevet

Høres mere ut som kynner du har kjent en et lite foster. Hadde kynnere nå som 2. gangs fra uke 11. I uke 12 er fosteret ca vekt: 10-20 gr, CRL 52 mm.

Skrevet

Høres mere ut som kynner du har kjent en et lite foster. Hadde kynnere nå som 2. gangs fra uke 11. I uke 12 er fosteret ca vekt: 10-20 gr, CRL 52 mm.

Hvis du hinter til meg så kjenner jeg godt forskjell på fosterbevegelser og kynnere da :P For min del er det noe som føles heeeelt forskjellig ;)

Skrevet

Denne gangen kjente jeg bevegelser i uke 12. Har morkaken på bakre vegg. Forrige gang kjente jeg ingenting før uke 17-18, men da jeg lå morkaken foran på magen. Så det kan ha vært babyen du kjente, HI. Spørs litt hvor morkaken din er plassert da ;)

Skrevet

skal ikke kynnere være vonde? hærregud... skulle tro æ va 1 gangs... husker ingenting fra sist... får skylde på at jeg var skole elev.. og hadde ikke tid til å kjenne på noe som helst... og det var bare 1 nugd jeg kjente... ikker mer, verken før eller siden...

Skrevet

kjente bevegelse i uke 13 ca her. i uke 17 kjente far sparkene også. har siden uke 21 sett sparkene på utsiden. kynnere trenger ikke gjøre vondt. varierer fra person til person.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er 13+6 og lurer jammen meg på om ikke jeg kjente noe bevegelse for to dager siden.

Jeg lå helt stille i senga kjente etter.

Kjente "noe" i går og i dag tidlig også, så da er det jo muligens den lille som sier hei :)

Jeg har også morkaken på bakre vegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...