Gå til innhold

Hvilke serier følger dere med på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har seriedilla for tiden, og begynner snart å gå tom for ting å se på.... blir stort sett tv glaning kveldene går med til når jeg er dårlig, så er blitt ganske så "besett" siste to mnd:-)

Noen som har bra tips til serier de ikke klarer seg uten??

Jeg har forresten blitt kjempeglad i å se på alt som har med graviditet, fødsler og barn å gjøre etter jeg ble gravid; har nå sett opp igjen jordmødrene på nrk, og i tillegg lastet ned endel dokumentarer som jeg kan anbefale:

Is breast best? (morsom og interessant dokumentar)

The business of being born (Ricki Lake dokumentar)

Pregnant in America (Veldig "anti-medisinering", men mange interessante fakta og historier)

Noen andre som vet om lignende programmer?

Takk for tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har seriedilla for tiden, og begynner snart å gå tom for ting å se på.... blir stort sett tv glaning kveldene går med til når jeg er dårlig, så er blitt ganske så "besett" siste to mnd:-)

Noen som har bra tips til serier de ikke klarer seg uten??

Jeg har forresten blitt kjempeglad i å se på alt som har med graviditet, fødsler og barn å gjøre etter jeg ble gravid; har nå sett opp igjen jordmødrene på nrk, og i tillegg lastet ned endel dokumentarer som jeg kan anbefale:

Is breast best? (morsom og interessant dokumentar)

The business of being born (Ricki Lake dokumentar)

Pregnant in America (Veldig "anti-medisinering", men mange interessante fakta og historier)

Noen andre som vet om lignende programmer?

Takk for tips:-)

Kan anbefale deg den britiske serien Call the midwife. Den tar for seg den britiske hjemmejordmor tjenesten i London i etterkrigstiden og er kjempefin! Tror den er laget av BBC, så dette er kvalitet. Ikke dokumentar, men en fin historie om en gruppe unge jordmødre som møter alle slags utfordringer i hjemmefødsler i fattige kår og med enkelt utstyr. Det er bare kommet ut en sesong, men jeg hører at sesong 2 er på veg.

Skrevet

Takk, men har allerede sett den;-) Og helt enig; den er kjempebra:-)

Skrevet

jeg har begynt å se på jordmødrene på nrk nå, på nett, men er det bare sesong 2 som ligger ute?

Skrevet

Hotel cæsar og Grey`s. Alle de andre er ferdige,men kanskje det kommer noe nye seier som jeg kommer til og følge med på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...