Gå til innhold

Suger dere på babyens smokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange foreldre sutter på babyens smokk før den blir puttet inn i babyens munn igjen. Gjør du dette?

Anonym poster: 680912b23b5b1139af4c8f9ea5a7ce52

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Det hender, ikke at jeg har den i munnen over lengere tid og sitter på den, men hvis den har fått noe bøss på seg og jeg ikke har en vask eller en ren smokk for hånda.

Skrevet

For å evt rense den ja. Leste faktisk at det er bra for barnet ift immunforsvar, barnet har godt av foreldrenes bakterier

Anonym poster: ab6132ebafb3a32dae639f52a24431cb

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort! Om den har falt på bakken og jeg ikke får vasket den tørker jeg den rett og slett av, kunne aldri falt meg inn å putte den i munnen.

Skrevet

Selvsagt ikke

Anonym poster: f8f339a426b32d48eebed757260f1a29

Skrevet

Selvsagt

Anonym poster: 7a504383e10db2c694451f4cc182cb6f

Skrevet

Jeg leste man ikke skulle gjøre det pga bakteriene vi har i munn, men jeg vet ikke jeg. Ser jo at folk gjør det..

Skrevet

Det ville jeg aldri gjort. Bakteriene man har i munnen skal ikke deles med barn. De får ikke bedre immunforsvar av det. Ikke putter jeg skjeen med mat i munnen før jeg putter den i barnets munn heller.

Anonym poster: ba4e147f39cead939982ffb7cf16b9f0

Skrevet

jo det gjør jeg. jeg er ikke hysterisk og har lest at det bygger immunforsvaret til babyene, så da skjønner jeg iallefall ikke hvorfor jeg ikke kan gjøre det. heller mine bakterier enn ekkel dritt fra bakken...

Anonym poster: 89e8d4ae0eda3ea17c992dd6c31bafe0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...