Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Skal man koke opp vannet, så putte alle flaskedeler oppi og la de koke på full guffe i 10 minutter? Smokkedelen også? Anonym poster: 76d27444f3f4509c9e253b22256706de
Miss Impatient Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Ja -alle flaskedeler skal kokes, inkludert smokker. Jeg har pleid å koke i 20 min, da er du sikker på at alt er sterilt. Vask også alle deler grundig først, og skyll godt, for å unngå såperester i vannet. :-)
pip pip Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Jeg holdt på å bli gal av all kokingen. Spesielt alle smådelene til brystpumpen. Var så vanskelig å få alt sammen opp av det kokende vannet. Men etter at jeg kjøpte en flaskeSterilisator for mikro ble det lekende lett:)
3 nøtter til Askepott Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Hadde kjøpt en mikrosterlisator, er mye lettere. Det tar enormt lang tid å koke 7 fladker.
cindy85 Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 På flaskene jeg har kjøpt, sto det legg flaskene i kaldt vann, kok opp og la de stå i 5 min. Innimellom lar jeg det koke litt, men det står at det kun skal kokes opp. Men hva er riktig da. ?Fra koke opp til 20 min koking er jo ganske stor forskjell ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå