Gjest Ziva Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Jaggu har ikke den jævla getboksen fucka opp opptaket i kveld også. Fikk bare tatt opp halve Hver gang vi møtes. Get skal være glad de ikke har telefonvakt på kvelden, eller telefonsvarer. For høvlingen hadde ikke egnet seg på trykk eller til avspilling. Håper tv2 sender i reprise i morgen. Men det får jeg ikke sjekket nå, for den jævla boksen har hengt seg opp. Egentlig skulle jeg vel hengt hele dritten etter ledningen ute på balkongen. Fres!! Og unskyld for språkbruken.
Frenzia Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 Kom igjen, få det ut, det er pålagt å banne når slikt skjer! Jeg aksepterer ikke et unnskyld i en slik situasjon.
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Det er mye helse i god bannskap, Ziva.
Mamma_til_2 Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Det er noe drit med de tunerne som følger med abonnementet, skal man ha en som funker 90% av tida koster den sikkert 5000kr, du kan jo ringe get og si fra, men ingenting de kan gjøre, det er jo sikkert din feil må du forstå Men ikke gi deg, jeg fikk jo ny tuner hos anal digital, men den funka ikke bedre!
Gjest Ziva Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Har bytta et par ganger og for get er jeg nok kunden fra helvete. Ene gangen fikset jeg slik at de måtte ut med kompensasjon til hele borettslaget. Jeg gir meg aldri uten kamp!
Studine mevik Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Jeg kjenner at jeg er glad jeg ikke bor i borettslag og er dømt til å bruke samme leverandør som alle andre i blokka bare fordi prisen var mest gunstig. Vi har for tiden både Anal digital og viasat og må si at jeg foretrekker Anal digital
Gjest Ziva Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Det er enten get eller et annet. Svigers har det andre og av to onder så er get desverre det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå