Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Jeg onanerer oftest i senga hvis jeg er alene i huset. Tar med meg pcen og vibratoren og ligger og koser meg til jeg kommer. Digg! Anonym poster: 63b018443123050ecc676e6ab73116f8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Senga, eller når jeg ser på porno i senga/stua gjerne med samboeren Anonym poster: 2b3a6e64d4ab8ab1b0fbbdcaad934c60
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har bare anledning til det hvis ungene sover/er borte på besøk og mannen er ute av huset, fordi det bråker (vibrator). Siden han i det siste har vært hjemme så å si hver kveld, og han ikke vil ha sex oftere enn hver 3. måned, så er det frustrerende tilstander her i hus. Anonym poster: a1913a6565386d2b0859d1b7ecafe9de
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #6 Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor føler folk for å dele dette? Hvorfor ikke? DET er vel ikke så tabubelagt lenger Anonym poster: 63b018443123050ecc676e6ab73116f8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #7 Skrevet 5. januar 2013 Stort sett med massasjestrålen i dusjen. Tar et minutt max;-) Vibrator, porno osv gidder jeg kanskje to tre ggr i året, skal jeg legge så mye arbeid i noen orgasmer tar jeg heller en runde i høyet med mannen:-) Anonym poster: 1cff977bdc8a3bdf8cd3d8dcd9fc7413
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #8 Skrevet 5. januar 2013 Tar meg en tur i dusjen jeg, så får jeg fred og kan slappe helt av mens mannen er på stua og herjer med barna Anonym poster: 8506d48ae92d14636d40e3670ec62b61
Elsker livet Skrevet 5. januar 2013 #9 Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor føler folk for å dele dette? Hvorfor ikke? DET er vel ikke så tabubelagt lenger Anonym poster: 63b018443123050ecc676e6ab73116f8 Jo, det syns jeg det bør være.
Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2013 #10 Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor føler folk for å dele dette? Hvorfor ikke? DET er vel ikke så tabubelagt lenger Anonym poster: 63b018443123050ecc676e6ab73116f8 Hvorfor snakker de som svarer her da om "hjemme alene" og "problem med bråkete vibrator", og kun anonymt? Nå i 2013 er jo tabuene borte, sier du? Da kan du vel bare si til ungene at de kan vente litt, mamma skal bare komme heftig først sammen med the Rabbit, som er mammas leketøy?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. januar 2013 #11 Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor føler folk for å dele dette? Hvorfor ikke? DET er vel ikke så tabubelagt lenger Anonym poster: 63b018443123050ecc676e6ab73116f8 Kanskje ikke tabu, men jeg foretrekker nå iallefall at det holdes privat.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #12 Skrevet 5. januar 2013 Sitter i senga med trusa på ( Klarer ikke å komme om jeg ikke har på meg truse) Koser meg til jeg kommer. Enten alene, eller med samboeren ved siden av meg. Anonym poster: 461038e653356c6c2b5af0c198253c8e
Elsker livet Skrevet 5. januar 2013 #13 Skrevet 5. januar 2013 Hvorfor føler folk for å dele dette? Hvorfor ikke? DET er vel ikke så tabubelagt lenger Anonym poster: 63b018443123050ecc676e6ab73116f8 Hvorfor snakker de som svarer her da om "hjemme alene" og "problem med bråkete vibrator", og kun anonymt? Nå i 2013 er jo tabuene borte, sier du? Da kan du vel bare si til ungene at de kan vente litt, mamma skal bare komme heftig først sammen med the Rabbit, som er mammas leketøy? Nettopp! Dessuten bør sex og onanering være litt hemmelig ellers forsvinner litt av spenningen eller?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #14 Skrevet 5. januar 2013 Med grensesprengende pornofilmer fra pornhub og en vibrator når jeg er alene.. Anonym poster: a4da0c61913b76b2db77eed59bba724a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #15 Skrevet 6. januar 2013 Sitter som regel i stuen, men pute over fanget med en vibrator mellom beina, og med laptopen foran meg på bordet hvor jeg ser på god porno med øretelefoner. Når jeg sitter i en spesiell stol så har jeg full oversikt over om noen kommer, samtidig som de ikke kan se hva jeg driver med Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f
Elsker livet Skrevet 6. januar 2013 #16 Skrevet 6. januar 2013 Sitter som regel i stuen, men pute over fanget med en vibrator mellom beina, og med laptopen foran meg på bordet hvor jeg ser på god porno med øretelefoner. Når jeg sitter i en spesiell stol så har jeg full oversikt over om noen kommer, samtidig som de ikke kan se hva jeg driver med Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f Så om svigerfar plutselig kommer så slenger du fra deg pcen og øreklokkene og snakker med han om været og uken som gikk?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. januar 2013 #17 Skrevet 6. januar 2013 Sitter som regel i stuen, men pute over fanget med en vibrator mellom beina, og med laptopen foran meg på bordet hvor jeg ser på god porno med øretelefoner. Når jeg sitter i en spesiell stol så har jeg full oversikt over om noen kommer, samtidig som de ikke kan se hva jeg driver med Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f Så om svigerfar plutselig kommer så slenger du fra deg pcen og øreklokkene og snakker med han om været og uken som gikk? Med vibratoren fremdeles hengende mellom beina.. Ser det for meg..
silje1989 Skrevet 6. januar 2013 #18 Skrevet 6. januar 2013 Sitter som regel i stuen, men pute over fanget med en vibrator mellom beina, og med laptopen foran meg på bordet hvor jeg ser på god porno med øretelefoner. Når jeg sitter i en spesiell stol så har jeg full oversikt over om noen kommer, samtidig som de ikke kan se hva jeg driver med Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f Så om svigerfar plutselig kommer så slenger du fra deg pcen og øreklokkene og snakker med han om været og uken som gikk? Med vibratoren fremdeles hengende mellom beina.. Ser det for meg.. Hahaha, ja han hører vel lyden av vibratoren? Damn, avslørt!!
Tante_Esel Skrevet 6. januar 2013 #19 Skrevet 6. januar 2013 Sitter som regel i stuen, men pute over fanget med en vibrator mellom beina, og med laptopen foran meg på bordet hvor jeg ser på god porno med øretelefoner. Når jeg sitter i en spesiell stol så har jeg full oversikt over om noen kommer, samtidig som de ikke kan se hva jeg driver med Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f Så om svigerfar plutselig kommer så slenger du fra deg pcen og øreklokkene og snakker med han om været og uken som gikk? Med vibratoren fremdeles hengende mellom beina.. Ser det for meg.. haha... vet ikke hvordan det er hjemme hos der, men her i huset så ringer svigerfar på dørklokken, og venter til jeg åpner.... men uansett onanerer jeg ikke så åpenlyst så her ville ikke det blitt noe problem
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #20 Skrevet 6. januar 2013 Jeg gjør det hver kveld hvis jeg legger meg før mannen eller etter at mannen min har sovnet - de gangene vi legger oss sammen og ikker orker å ha sex så gjør vi det på hverandre eller at han tar seg av seg selv og jeg meg. Hvis han ikke orker noen av delene så tar jeg på meg selv før jeg tar kveld. Det skjer noen ganger at jeg tar med ipaden og ser ett klipp med porno alene - holder på i maks 5 min uansett. Noen ganger ser vi sammen, men skjermen blir da som regel glemt. Jeg bryr meg ikke om leketøy så bruker det ikke alene, og jeg synes det er mye mer avslappende å stimulere klitoris med fingrene så jeg fingrer ikke meg selv heller (men sier aldri nei til at mannen gjør det eller vil bruke leketøy) Hvis jeg sliter med å våkne til om morgenen (når jeg ikke begynner tidelig på jobb og mannen har stått opp med mini, eller at jeg har planer om å stå opp tidligere enn det jeg trenger, før mini har våknet) begynner jeg å ta på meg selv for å våkne opp. Etter orgasmen så spretter jeg opp fra sengen lett som bare det. Jeg har og begynt å gjøre det i dusjen igjen etter ett par år pause. Vi flyttet og syntes ikke trykket, dusjhodet eller strålene gjorde særlig susen, men vi fikk for en stund siden ett dusjhode som man kan velge hvordan den skal spyle og der kan jeg vri slik at jeg får ei stor stråle..... og himmel.... det er helt fantastisk. Jeg har ofte glemt ar vi har fått ny så det har ikke vært så ofte til nå at jeg har gjort det. Anonym poster: ea45d9d65c8feb4512dc1480453703ee
Gjest Skofantomet Skrevet 6. januar 2013 #21 Skrevet 6. januar 2013 Driver ikke på med sånne unødvendige ting. Er en grunn til at jeg har en mann
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #22 Skrevet 6. januar 2013 Sitter som regel i stuen, men pute over fanget med en vibrator mellom beina, og med laptopen foran meg på bordet hvor jeg ser på god porno med øretelefoner. Når jeg sitter i en spesiell stol så har jeg full oversikt over om noen kommer, samtidig som de ikke kan se hva jeg driver med Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f Så om svigerfar plutselig kommer så slenger du fra deg pcen og øreklokkene og snakker med han om været og uken som gikk? Hehe, hadde nok ikke gjort det om svigerfar var i hus Men ja, vibratoren er veldig stillegående, så kunne i prinsippet bare lukket browseren og hatt en samtale ja. Er jo dekket av enten puta eller et pledd. Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #23 Skrevet 6. januar 2013 Driver ikke på med sånne unødvendige ting. Er en grunn til at jeg har en mann Unødvendig? Onani er veldig sunt, og veldig nødvendig Jeg har et aktivt sexliv, både med meg selv og med mannen. Onanerer man får man faktisk lyst oftere Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f
Gjest Skofantomet Skrevet 6. januar 2013 #24 Skrevet 6. januar 2013 Driver ikke på med sånne unødvendige ting. Er en grunn til at jeg har en mann Unødvendig? Onani er veldig sunt, og veldig nødvendig Jeg har et aktivt sexliv, både med meg selv og med mannen. Onanerer man får man faktisk lyst oftere Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f Joda, helt sikkert. Men jeg ser ikke grunnen. Skal jeg bare gå å gjøre meg selv ferdig mens mannen er i hus liksom? Neeh
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #25 Skrevet 6. januar 2013 Driver ikke på med sånne unødvendige ting. Er en grunn til at jeg har en mann Unødvendig? Onani er veldig sunt, og veldig nødvendig Jeg har et aktivt sexliv, både med meg selv og med mannen. Onanerer man får man faktisk lyst oftere Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f Joda, helt sikkert. Men jeg ser ikke grunnen. Skal jeg bare gå å gjøre meg selv ferdig mens mannen er i hus liksom? Neeh Får jeg valget tar jeg selvfølgelig mannen, men om han er sliten, legger seg tidligere, er på jobb osv, så tar jeg saken i egne hender. Anonym poster: 2df6413bd3912818e0172b83d945635f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå