Gå til innhold

Hvor mange av dere har skiftet nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Nyskjerrigper på loftet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skifta ein gong, då eg oppdaga at ei anna hadde nesten identisk nick. Hugsar ikkje kva det var, anna enn at det var intetsigande.

Og i ein halvtime til har eg julenick.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skifta to ganger. Iløpet av 8 år

Skrevet

Har skiftet 3 ganger selv. Litt variasjon er ikke å forakte:)

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Har skiftet 3 ganger. Fordi jeg ble lei av meg selv.

Skrevet

Trudde ikkje du kunne bli lei av deg sjølv, så høg på pæra som du er ;)
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Trudde ikkje du kunne bli lei av deg sjølv, så høg på pæra som du er ;)

Hehe ;) Er først nå jeg ble høy på pæra da, så vi får se om kanskje dette er et forhold som varer livet ut :P

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har skiftet en gang i fjor..

Og så har jeg hatt to andre nick rett etter jeg meldte meg inn her i 2008.

Skrevet

Hadde et nick i 2007, men husker ikke hva det var den gangen, siden jeg hadde 1 års opphold :)

Og måtte lage et nytt.

Skrevet

Jeg har hatt i hvert fall to andre nick; det første husker jeg ikke, for jeg har hatt laaange opphold herfra :) Og det jeg hadde før dette var liksom ikke meg...

Skrevet

Har hatt 3 forskjellige bilder.

Skrevet

Berre nokre omrokkeringar.

Skrevet

Hatt samme i de årene jeg har vært her, som begynner å bli mange når jeg tenker etter. Men tydeligvis ikke lenge nok til å bli merka så mye :P

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg hadde et annet da jeg opprettet profil da jeg var gravid med lille som døde. Jeg følte meg helt sønderknust da jeg kom inn igjen da alt var over og Heartbroken passet skremmende godt.

Jeg tror kanskje tiden er inne for å fjerne mitt knuste hjerte snart, men finner ikke noe som passer... Dårlig fantasi.

Hjertet mitt blir nok aldri helt igjen, men det leges stadig bittelitt dag for dag med enkelte vonde tilbakeslag.

Skrevet

Jeg hadde et annet da jeg opprettet profil da jeg var gravid med lille som døde. Jeg følte meg helt sønderknust da jeg kom inn igjen da alt var over og Heartbroken passet skremmende godt.

Jeg tror kanskje tiden er inne for å fjerne mitt knuste hjerte snart, men finner ikke noe som passer... Dårlig fantasi.

Hjertet mitt blir nok aldri helt igjen, men det leges stadig bittelitt dag for dag med enkelte vonde tilbakeslag.

Har ikke du fire barn nå`? Og 5 med han som er engel?

Dette bildet kunne kanskje ha vært noe?

hjerte-33.jpg

Gjest Heartbroken
Skrevet

hjerte-33.jpg

Det var et fint bilde, men jeg har tre barn på jorden og tre engler (lille som fikk leve så altfor kort + tvillinger som døde i uke 12) så det passet ikke helt.

Takk for omtanken!

Skrevet

hjerte-33.jpg

Det var et fint bilde, men jeg har tre barn på jorden og tre engler (lille som fikk leve så altfor kort + tvillinger som døde i uke 12) så det passet ikke helt.

Takk for omtanken!

Stemmer det. Hadde rent glemt det. Hadde det bare vært 1 hjerte til der så. Selv om man mangler noen, så finnes de ALLTID i hjertet våres <3
Skrevet

Har skiftet nick en gang siden jeg oprettet profilen. ser ingen grunn til å skifte nick i hytt og revovler;-)

Skrevet

Har skifta noen ganger, men alltid hatt "Lilleva" som en del av det.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

3-4ganger, slet med å finne noe som "alltid passet", men nå har jeg det, så da blir det med dette ;)

Skrevet

2 eller 3 forskjellige nick og i hvertfall 4-5 bilder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...