Gå til innhold

Skulle ønske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var noe igjen av meg, etter at jeg fikk barn.

Er ingenting igjen av meg som person. Mistet alt. Hode fungerer ikke som før og kroppen ser ut som ett helvete.

Har faktisk mistet ALT.

Var på tur til å få en utdannelse, viste hva jeg ville, var rååå lekker og alt.

Nå, ingenting.

Skikkelig lei meg. Får ikke gjort noe med det heller.

Angrer ikke på ungene, men skulle ønske det var noe av meg igjen. Ihvertfall at jeg kunne like NOE av kroppen min.

Gi meg gjerne tips til hvordan man kan like seg selv bedre.

Prøvd ansiktsmaske, fotbad, osv osv. Klær er utelukket da det som jeg liker ikke kler kroppen min lengre.

:`(

Anonym poster: c48c33445ae0b6325923209ad74d076b

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Du finner igjen biter og deler av deg etterhvert, om du ikke slutter å lete. Ikke nødvendigvis av kroppen din som du husker den, men innsida kan du fiske tak i og ta med deg det beste fra. Og så har du fått mye annet, så bildet blir mer nyansert.

Skrevet

Tusen takk for fint svar <3

Jeg følte for og gi opp igår, men jeg skjønner at jeg ikke kan det!

Tusen takk igjen for sanne ord.

Skrevet

begynn å trene, gå til frisøren, få jobb/bytt jobb eller begynn skole. trenger ikke å være en rålekker 20 åring for å studere ;) lykke til og kos deg med barna dine :D

Skrevet

Men jeg trener jo?

Hvorfor antar folk at man ikke trener så lenge man ikke er fornøyd?

Jeg trener faktisk 4 ganger i uka... Og spiser sunt...

Frisør har jeg ikke råd til, ikke tør jeg gå til en heller, for har aldri vært fornøyd etterpå :/

Skole begynner jeg med til høsten..

Jeg prøver og ta ansiktsmaske, hårkur osv men føler meg ikke fresh. Føler at jeg ser helt jævlig ut. Skulle ønske jeg kunne se meg selv i speilet og faktisk være nogenlunde fornøyd. Sånn som før. Føler alt bare har falt sammen etter jeg fikk barn.

Jeg vil være lekker for meg selv. Føle meg bra. Se bra ut. For meg selv.

Skrevet

Du får trøste deg med at puslespillbrikkene faller på plass etterhvert og du blir en ny og forbedret utgave av deg selv :-)

Skrevet

Det er kanskje ikke så mye igjen av deg, men det er i grunnen ikke så rart. Du har gjennomgått noe av det mest skjellsettende et menneske kan være med på. Det skulle bare mangle at man ikke trenger litt tid på å finne igjen seg selv etter å ha blitt mor. Eller "finne igjen" er i grunnen feil, finne en ny seg selv, er riktigere. For den du er nå, kan aldri bli helt den du var, og det er sånn det skal være.

Ytre sett kan og bør du selvfølgelig bruke tid på å se ut som noe du er tilfreds med, om det er viktig for deg, men innsiden av deg er for alltid okkupert av det faktum at du nå ikke bare er deg selv, men at du også er mamma'n til noen.

Hodet kommer gjerne på plass når småbarnstiden er på hell og hjernen din ikke trenger å holde styr på en million løse deler. Den deg som kommer ut på den andre siden er kanskje ikke den du husker deg selv som, men forhåpentligvis en du trives med og som du ser at har uendelig med muligheter til å lære, mestre, leve og være den du vil være.

Skrevet

Hva er det egentlig du er missfornøyd med? Har du lakt på deg? ser du trøtt ut? Klarer du ikke å konsentrere deg?

Lag deg en liste over ting du vil ha endret på og en annen liste over ting du er fornøyd med. Kansje vi til og med an hjelpe deg med noen råd på noen punkter. Uansett tror jeg nok du vil finne deg bedre til rette i ditt nye liv etter hvert, selv om det livet ikke er det samme som det du hadde før du fikk barn.

Anonym poster: 3c35f0153138494bbab1605717984c75

Skrevet

Jeg veier noen kg mer enn jeg gjorde før første.

Jeg har hengemage, altså løshud.

Jeg har vann i leggene og armene.

Jeg har forskjellige bryster.

Jeg har så masse strekkmerker at jeg har mistet tellingen.

Håret mitt er tørt uansett hva jeg gjør. + det er veldig annerledes enn hva det var før jeg fikk barn.

Jeg er trøtt hele tiden.

Jeg sliter med angst (går til psykolog nå, nettopp startet)

Jeg liker ingenting med meg selv nå. Jeg er ikke fornøyd med noe. Jeg leter og leter. Og har gjort det siste året. Finner ingenting jeg faktisk kan si at jeg liker/syns er ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...