Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #1 Skrevet 5. januar 2013 Jeg vil så gjerne ha en mann som er glad i meg og barna og som ønsker å sette familien over alt annet!!! Måtte bare få det ut! Er så forbanna på eks-mannen som plutselig bare bestemte seg for at han ikke ville prioritere familien sin lengre. Hva faen er galt med en mann som plutselig finner ut at han må dumpe familien sin fordi han ikke kan oppnå det han vil her i livet sammen med barna sine og meg, som han en gang lovet å elske til døden. Jeg blir så sint! Jeg har ikke ord for hvor sint jeg er!!!!! Anonym poster: bf3d3d6d30a710576d3c61d81289054b
Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2013 #2 Skrevet 5. januar 2013 Pøs på og øs ut, du trenger alle ventiler du kan få og Dib er en god ventil. Klart du er sint, og du kommer sikkert til å være det lenge også.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #3 Skrevet 5. januar 2013 Alt er bare kaos og jeg er så sint inni meg. Et sinne som ikke går over, men som dukker opp hver kveld jeg sitter hjemme alene. Anonym poster: bf3d3d6d30a710576d3c61d81289054b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #4 Skrevet 5. januar 2013 Det værste er det at han skjønner ikke hvorfor jeg er sint og lei meg. Han synes livet er så bra nå. Han kan faen meg gjøre hva han vil så godt som hele tiden. Bare stikker av fra alt ansvar. Og han skjønner ikke hvorfor jeg er sint. Han har til og med tatt med barna våre på cafe for å treffe en dame han liker så godt. Og bruddet er så ferskt at han har ikke klart å signere de jævla skilsmissepapirene enda. Og han skjønner ikke hvorfor jeg blir sint!!!! Jeg blir gal!! Hva faen har jeg gjort galt for å fortjene dette?????? Anonym poster: bf3d3d6d30a710576d3c61d81289054b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå